ورزش

بحران ترسناک فلیک: شاید باید پایان آلمان را پذیرفت

عملکرد ضعیف تیم ملی آلمان در چند ماه اخیر باعث شده که انتقادات از هانسی فلیک، سرمربی این تیم، به همراه بازیکنانش زیاد شود.

به گزارش “ورزش سه”، تیم ملی آلمان شب گذشته در دیداری دوستانه مقابل تیم ملی لهستان به میدان رفت و با یک گل برابر این تیم شکست خورد. 

آنها به واسطه میزبانی از رقابت‌های جام ملت‌های اروپا بدون حضور در مرحله انتخابی در این مسابقات حضور خواهند داشت اما شکست 0-1 برابر لهستان نتیجه تلخ دیگری بود که پس از تساوی 3-3 چند رو قبل برابر اوکراین به دست آمد. 

آلمان حالا تحت هدایت فلیک در 15 بازی اخیر تنها چهار بار توانسته میدان را به عنوان تیم پیروز ترک کند و در این میان تنها در دو بازی دروازه‌اش را بسته نگه داشته که آمار بسیار ضعیفی است. 

روبین گوسنس پس از پایان بازی شب گذشته به خبرنگاران گفت:« احساس کسب دستاورد و ارائه نمایش خوب برای تیم ما و کل کشور آلمان ضروری است. ما باید انگیزه و اراده کافی داشته باشیم و این بهترین پاداشی است که باید به خودمان بدهیم.»

1882563

آنتونیو رودیگر هم که از شرایط چندان راضی نیست اظهار داشت:« حرص و طمعی که پیش از این داشتیم دیگر وجود ندارد. قدرت کافی برای ارسال پاس آخر را نداریم و در نهایت در چنین دیدارهایی شکست می‌خوریم.»

باستین شوان‌اشتایگر که به عنوان کارشناس در شبکه ARD حضور داشت هم نکته جالبی را مطرح کرد:« شاید چیزی که امروز دیدیم، سطح واقعی تیم ملی آلمان در همین بازه زمانی باشد. شاید باید انتظارات را از تیم ملی آلمان کم کنیم و افت این تیم را بپذیریم.»

در بازی برابر لهستان هیچ چیز سرجایش نبود. بازیکنان خط حمله و بازیکنان خط دفاعی عملکرد خوبی نداشتند و حتی مارک آندره تراشتگن هم خوب بازی نکرد. 

فلیک در این بازی تغییرات بسیاری را اعمال کرد و به طور مثال از امره جان به عنوان بازیکن پشت سر یاشوا کیمیش استفاده کرد و همچنان به آزمایش استفاده از دفاع سه نفره ادامه داد. 

هرچند باید به این نکته اشاره کرد که عملکرد آنها در نیمه دوم بهتر شد اما تیم ملی آلمان همچنان نتوانست در باز کردن دروازه حریف موفق باشد و نتیجه‌ای که از این تیم انتظار می‌رفت را به دست آورد.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا