ورزش

بحران مصدومیت رئال ستاره را نگه می‌دارد!

لوکا مودریچ، ستاره رئال مادرید، نمی‌خواهد به لیگ برتر عربستان برود و رئال امیدوار است در پایان فصل قرارداد این ستاره را تمدید کند.

به گزارش “ورزش سه”، با پررنگ‌‌تر شدن نقش اورلین شوامنی و ادواردو کاماوینگا در این فصل و موفقیت همکاری این دو بازیکن در خط هافبک رئال در بازی‌های حساس، دقایق کمتری به تونی کروس و لوکا مودریچ بازی رسیده است. با وجود اینکه ستاره آلمانی رئال با روی خوش این مسئله را قبول کرده، مودریچ از هر فرصتی برای نشان دادن نارضایتی‌اش استفاده کرده است.

کار تا جایی پیش رفت که این برنده سابق توپ طلا در مصاحبه‌هایش گفت که در مورد تمدید قرارداد با رئال مطمئن نیست و شاید بخواهد تابستان این تیم را ترک کند. اتفاقی که باعث شد باشگاه‌های لیگ برتر عربستان برای به خدمت گرفتن او امیدوار شوند و پیشنهادات خود را ارائه کنند.

1986133

به نقل از اتلتیک مودریچ همه این پیشنهادات را رد کرده است و حتی حاضر به مذاکره بیشتر از تماس اولیه هم نشده است. اتفاقی که باعث شده رئال مادرید به نگه داشتن این ستاره در پایان فصل امیدوار شود. باشگاه رئال تصمیم گرفته برای تمدید قرارداد مودریچ تا پایان فصل صبر کند و بهترین تصمیم را بگیرد.
با مصدومیت کاماوینگا و شوامنی در انتهای نیم فصل اول مودریچ بیشتر بازی کرد و حالا هم با بحران مصدومان خط دفاعی رئال، شوامنی احتمالا برای مدتی به خط دفاع خواهد رفت. اتفاقی که ممکن است به بازی کردن بیشتر مودریچ منجر شود و روی نظر او برای ادامه همکاری با رئال در تابستان تاثیر بگذارد.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا