ورزش

بدبیاری برای راننده روسی/تیم آمریکایی قرارداد خود را فسخ کرد


تیم “هاس” از فسخ قرارداد با راننده روسی در فرمول یک خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم آمریکایی فرمول یکهاس” امروز شنبه از فسخ قرارداد با نیکیتا مازپین راننده روسی این تیم خبر داد. این راننده روسی در واکنش به اقدام هاس، گفت که کاملا آماده است تا با شرایط فدراسیون جهانی اتومبیلرانی کنار بیاید.

فدراسیون جهانی اتومبیلرانی برای ادامه همکاری رانندگان روسی و بلاروسی شروطی گذاشته که از آن جمله می توان به محکوم کردن حمله به اوکراین توسط رانندگان، عدم استفاده از نماد کشورهای روسیه و بلاروس و همین طور عدم پخش سرود ملی ۲ کشور اشاره کرد.

 

بعد از انتشار بیانیه هاس مبنی بر فسخ قرارداد با مازپین، وی امروز اعلام کرد که حاضر است شروط اعلام شده را بپذیرد. مازپین در این باره گفت: من از اینکه قراردادم با فرمول یک فسخ شده بسیار ناراحتم و همه مشکلات را درک می کنم. در حالی که تمام شروط فدراسیون جهانی را قبول کردم اما همه آنها از سوی هاس نادیده گرفته شد و هیچ اقدامی صورت نگرفت.

وی افزود: از کسانی که برای درک من تلاش کرده اند، تشکر می کنم. من برای زمانی که در فرمول یک گذاشتم ارزش قائل هستم و واقعاً امیدوارم بتوانیم در زمان های بهتر دوباره در کنار هم باشیم. در روزهای آینده چیزهای بیشتری برای گفتن خواهم داشت.

انتهای پیام/



تیم “هاس” از فسخ قرارداد با راننده روسی در فرمول یک خبر داد.

خبرگزاری فارس

آگهی
دکمه بازگشت به بالا