ورزش

بدترین اتفاق ممکن برای رئال در سال جدید

جدایی مودریچ افسانه‌ای

پایان کار لوکا مودریچ بدون ذره‌ای تردید، ضایعه بزرگی برای هواداران رئال مادرید خواهد بود.

به گزارش “ورزش سه”، این قانون زندگی برای بازیکنی است که 39 ساله می شود. او اگر بتواند ادامه دهد، اولین نفر خودش سورپرایز خواهد شد چرا که فعلا خبری از پیشنهاد تمدید نیست و سیگنالی از سوی باشگاه نیز به ستاره کروات ارسال نشده است.

1973031

یکی از مهمترین تصمیماتی که رئال مادرید باید در سال 2024 بگیرد مربوط به لوکا مودریچ است: تداوم همکاری یا پایان دادن به آن. آینده ستاره کروات بیشتر به خداحافظی نزدیک است تا تمدید قرارداد برای یک فصل دیگر. 

اخیرا از آنچلوتی در مورد آینده مودریچ و نیز تونی کروس سوال شد و او گفت، آنها دو اسطوره هستند و حق تصمیم گیری برای آینده خود را به دست آورده اند. 

مورد مودریچ و کروس قابل مقایسه باهم نیست. رئال مادرید می تواند با یکی قطع همکاری کند، اما نه با هر دو به طور همزمان. کسی که نزدیک‌تر به در خروج به نظر می رسید، ستاره کروات است که در سپتامبر 2024 قدم در 39 سالگی می گذارد. برای باشگاه اصلا آسان نیست که بتواند در این سن و با برنامه‌ریزی‌ای که روی هافبک های جوان‌تر کرده، تمدید قرارداد را پیشنهاد دهد.

1963195

مودریچ در حال حاضر و در این فصل بیشتر نقشی فرعی داشته و تنها با مصدومیت چند بازیکن توانسته به ترکیب اصلی برسد. او در بازی های مهم در ترکیب ثابت قرار نمی گیرد و یکی از اولین تعویضی های آنچلوتی است. 

برای مودریچ واضح است که باشگاه با تصمیمات فنی مربی و حضور بیشتر روی نیمکت، او را به سمت خروج سوق می دهد. حقیقتی تلخ برای برنده توپ طلای 2018. جدایی او برای رئال و هوادارانش می تواند بدترین اتفاق 2024 باشد.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا