ورزش

برای سعید صادقی آرزوی موفقیت می‌کنم

برزای: به لطف امیر خان آچار فرانسه شدم!

بهنام برزای از جمله بازیکنانی است که دیروز با گل گهر سیرجان قراردادش را تمدید کرد.

برزای: به لطف امیر خان آچار فرانسه شدم! 
برای سعید صادقی آرزوی موفقیت می‌کنم 
بهنام برزای از جمله بازیکنانی است که دیروز با گل گهر سیرجان قراردادش را تمدید کرد.
به گزارش “ورزش سه”، گل گهر سیرجان با اکثر بازیکنانش تمدید کرده و یکی از آن بازیکنان که سال گذشته نیز تاثیر گذار بود بهنام برزای است. وی در این رابطه به خبرنگار ما گفت: چند تیم من را می خواستند ولی بنا به دلایلی در گل گهر ماندم. سه سال است که در این تیم حضور دارم و همانند خانه خودم است، این جا آرامش دارم که برایم مهم ترین موضوع است و می‌خواهم امسال هم لطفی که امیر خان  کرد را جبران کنم. امیدوارم نتایج خوبی بگیریم و مردم سیرجان را خوشحال کنیم و جواب محبت مدیریت و کادر فنی را بدهیم‌‌.
او در مورد عملکرد گل گهر سیرجان در فصل گذشته ادامه داد: اگر هفت امتیاز کسر نمی‌شد می‌توانستیم به قهرمانی  دست پیدا کنیم ولی با این حال  باز هم بچه ها خودشان را خوب  جمع کردند و نتایج خوبی گرفتیم.
این بازیکن که سال گذشته در چند پست بازی کرد در این باره عنوان کرد: در پست دفاع چپ و راست و هافبک راست چپ و راست و مهاجم به میدان رفتم. این هم از اعتماد و محبت امیر خان به من بود.به نوعی توانستم نقش آچار فرانسه را بازی کنم. دوست دارم در هر جای زمین که هستم  مفید واقع شوم و این چند پست بازی کردن به خودم نیز درس های زیادی دارد.
این بازیکن در مورد حفظ اسکلت گل گهر عنوان  کرد: باشگاه ما با خیلی از بازیکنان تمدید کرد و  این حرفه ای ترین کار ممکن است. انشاالله در چند روز آینده با بقیه هم تمدید می کنند و با جذب چند بازیکن خوب  سال آینده نیز یکی از مدعیان سرسخت لیگ هستیم.
وی در مورد جدایی سعید صادقی  گفت: او بازیکن خوبی بود، برایش در تیم جدیدش آرزو موفقیت می‌کنم. این طبیعت فوتبال است و هرسال بازیکنان جابجا می شوند.
برزای یادآور شد: گل گهر باشگاهی بسیار حرفه‌ای است و هر فصل شرایط بهتری دارد. سال آینده حرف‌های زیادی برای گفتن خواهیم داشت. می دانیم که تعداد مدعی ها با خرید هایی که انجام شده زیاد است اما ما هم یکی از آنها هستیم.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا