ورزش

برای موفقیت در لیگ یک می جنگیم/ ۲۱ جام قهرمانی کسب کردیم

مدیرعامل باشگاه نیروی زمینی:

مدیرعامل باشگاه نیروی زمینی گفت: ما برای بقا نه بلکه برای موفقیت در لیگ دسته اول فوتبال تلاش خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ چنگیز مسیب زاده مدیرعامل باشگاه نیروی زمینی در نشست خبری اظهار داشت: ما علی رغم خیلی از باشگاه‌هایی که با مشکلاتی از جمله مسائل سخت افزاری و نرم افزاری مشکل دارند، ما چنین مشکلاتی نداریم.

او ادامه داد: ما به صورت حرفه ای سعی کرده ایم تیم را حمایت کنیم. به جز در بازی با نماینده کرمان که در شهرستان بم هتل پیدا نکردیم در سایر موارد مشکلی نبوده و بازیکنان و اعضای تیم عملکرد خوبی داشتند. صعود به لیگ دسته اول اتفاق بسیار بزرگی بود و مشکل تأمین زمین هم با صحبت‌هایی که با وزارت دفاع داشتیم یا زمین وزارت دفاع یا زمین صباباتری در اختیار نیروی زمینی خواهد بود.

او تصریح کرد: ما بازیکنان سرباز را شناسایی می‌کنیم و اگر در پستی بازیکن سرباز مورد نظرمان وجود نداشت اقدام به جذب بازیکن آزاد می‌کنیم. ما برای بقا در لیگ دسته اول نمی‌جنگیم بلکه برای اراارائه یک نمایش خوب و قابل قبول تلاش می‌کنیم و با صحبت‌هایی که انجام دادیم قول‌های مساعدی را از مسئولان گرفته ایم.

او در خصوص قرارداد امیر ابهری برای فصل آینده در تیم فوتبال نیروی زمینی گفت: یکی از افتخارات ما استفاده از پتانسیل خودمان برای بهره برداری بوده است. ابهری بابت عملکرد خوب و درخششی که داشته جز گزینه‌های هدایت تیم هستند و سایر گزینه‌ها هم در نظر داریم و تا دو، سه هفته آینده سرمربی تیم مشخص خواهد شد.

او خاطر نشان کرد: یکسری از بازیکنان ما سابقه حضور در لیگ برتر را داشته اند. اکنون نیز معافیت بازیکنان تا ۲۸ سال برداشته شده و همه عزیزان مشمول باید خود را معرفی کنند. تکنند. تا جایی که من اطلاع دارم، ۱۰۰ بازیکن مشمول در لیگ دسته اول داریم و باشگاه‌های نیروی زمینی و فجر سپاسی دو باشگاه نظامی هستند ما به جای اینکه دو، سه بازیکن مطرح جذب کنیم به دنبال ساخت یک تیم متحد و همدل هستیم. در ۴۲ رشته ورزشی فعالیت داریم و خدا را شکر از لحاظ مالی هم مشکلی نداریم. اگر در پست‌هایی به مشکل بخوریم به جذب بازیکنان غیر مشمول هم فکر می‌کنیم.

مسیب زاده ادامه داد: ما تنها باشگاه ۱۰۰ درصد نظامی هستیم و مابقی تیم‌های نظامی درصدی از سهام خود را واگذار کرده اند. ما هدفمان این نیست که حتماً قهرمان شویم بلکه می‌خواهیم حمایت کنیم از جوانان تا به بهترین شکل دوران مقدس سربازی را پشت سر بگذارند و بتوانند به جامعه کمک کنند. فکر می‌کنم همدلی خوبی داشته باشیم و در لیگ دسته اول هم موفق شویم.

او افزود: چند گزینه برای هدایت تیم هستند و در حال بررسی هستیم تا ببینیم با توجه به صلاح برای نیروی زمینی به چه گزینه‌ای می رسیم. ما مشکلی برای مسائل مالی نداریم و سعی می‌کنیم با کمترین هزینه تیم داری کنیم‌. تیم ما با دو میلیارد تومان به لیگ دسته اول صعود کردیم برخی از تیم‌ها ۴۰ میلیارد هزینه کردند و صعود نکردند. ما سعی کرده ایم سکوی پرتاب شویم برای بازیکنان سرباز تا به باشگاه‌های بزرگ‌تری را یابند.

او افزود: خوشبختانه ما در همان روزی که تیم فوتبالمان قهرمان لیگ دسته دو شد در لیگ هندبال نایب قهرمان شدیم و جواز آسیایی را کسب کردیم.

مدیرعامل باشگاه نیروی زمینی در خصوص تیم داری این باشگاه در لیگ تکواندو گفت: در مورد تکواندو متأسفانه سال گذشته علی رغم اعتراضی کردیم و در جلسه با رئیس فدراسیون تکواندو حق را به ما دادند و کاملاً مشهود بود که عزیزانمان در فدراسیون به رقیبان بیشتر توجه دارند و حق تیم ما خورده شد و نایب قهرمان شدیم. تصمیم گرفته بودیم که امسال در تکواندو دیگر تیمداری نکنیم اما در دو، سه هفته گذشته با کلی صحبت و اصرار بر خلاف میل باطنی امسال هم تیمداری خواهیم کرد و به مسئولان فدراسیون می گویم اگر مشکلی در نوشتن آئین نامه مسابقات دارند به آنها کمک خواهیم کرد. نیروی زمینی در همه شهرها طرفداران خود را دارد و امیدوارم حق تیم ما امسال خورده نشود.

او در خصوص تیم امید نیروی زمینی گفت: تیم امید ما هم به خوبی کار خود را انجام می‌دهد و تست گیری از بازیکنان را هم نجام می‌دهیم. در باشگاه نیروی زمینی تست گیری به صورت رایگان است و هیچ ریالی دریافت نمی‌کنیم. ما بر اساس نیازهای خودمان بازیکن جذب می‌کنیم. حتی کسانی که رزومه ندارند هم با کیفیت خوب جذب خواهیم کرد.

او در رابطه با دریافت حق رشد ازاز باشگاه‌های دیگر بابت جذب بازیکنان نیروی زمینی گفت: طبیعتاً بازیکنی که باشگاهی نداشته و از سمت ما راهی تیم دیگری می‌شود قطعاً مبلغی را به عنوان حق رشد از آن باشگاه دریافت می‌کنیم.

مسیب زاده در ارتباط با فعالیت‌های ورزشی نیروی زمینی تصریح کرد: ما در تمامی تیم‌های رزمی تیمداری می‌کنیم. تیم دو و میدانی بازیکنان ملی پو، را در اختیار داریم. تیم تیراندازی، تیم پنجگانه، تیم چتربازی، در حوزه توپ و تور هم فعالیت داریم. ما سال گذشته در هاکی روی یخ نایب قهرمان شدیم در حالی که اولین سال حضورمان بود همچنین در سال گذشته ۲۱ کاپ قهرمانی را در رشته‌های مختلف کسب کردیم.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا