ورزش

برخورد قاطع با نامزدهایی که علیه رقیب خبر نادرست منتشر کنند


مسئول نظارت، بازرسی و صیانت از سلامت فوتبال (لیگ فوتبال ایران) اعلام کرد: با کسانی که به هر دلیل و هر شیوه اخبار نادرستی رادرخصوص دیگر رقبا منتشر می کنند برابرمقررات اساسنامه فدراسیون وآئین نامه برخوردقاطع انجام گردد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام علیپور ،مسئول نظارت و بازرسی وصیانت ازسلامت فوتبال(لیگ فوتبال ایران) درآستانه رویداد مهم برگزاری انتخابات رئیس ونواب وعضونماینده باشگاه ها هیات رئیسه جاری فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران با ارسال یاداشتی  مواردی را به شرح زیر متذکر گردید: 
 ابتدا از اعضاء محترم کمیته ملی المپیک که دیروزانتخابات خوبی رابرگزارکردند و آن را در نهایت سلامت و منطبق با اساسنامه کمیته رقم زدند،تشکروقدردانی وبرای منتخبین آرزوی توفیق وخدمتگزاری به احسن وجه رانمودند.
بحمدلله اساسنامه فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران ،برای هرجایگاه وعضو،وظایف وحقوقی راتعریف کرده،که مجمع عمومی به عنوان اصلی ترین وبالاترین رکن تصمیم سازو تصمیم گیر،تکلیف هر موردی رابااستقلال کامل مشخص،ومعین خواهندنمود.

اعضای محترم مجمع فدراسیون فوتبال از عناصر آگاه، متعهد، خدوم، شجاع ،کارشناس ورزشی و فوتبالی و بادرکی صحیح ازهمهٔ واقعیت ها،درتمامی موارد برای فوتبال تصمیمات شایسته ولازم را اتخاذ کرده و خواهند کرد، همانگونه که درکمتراز یکسال برای ترمیم هیات  رئیسه تصمیم قاطع ولازم را اتخاذ کردند. آنچه مهم است، اینکه ارگان های اجرائی، فدراسیون فوتبال و کمیته انتخابات (اعضای محترم کمیته بدوی واستیناف) برابر وظایف و آئین نامه وظایف محوله را انجام داده و در موعدمقرر اعلام کرده اند.
همانگونه که در ماده ۲-اساسنامه مندرج است ، ترویج سلامتِ اخلاق و رفتار جوانمردانه و جلوگیری از کلیه اقداماتی که ممکن است سلامت یک رویداد در رقابت ها را دامن بزند،از وظایف تمام اعضاء و بخصوص مسئولین مستقر و موظف فعلی بوده و کنترل و نظارت بر برگزاری انتخابات نیز در امتدادِ  وظایف محوله، بعهده کمیته انتخابات و دبیرکل و واحدهای نظارتی و همکاران می باشد.

مسئولین ذیربط باید دقت نمایند که انتخابات بطورسالم و برابر مقررات بین اعضائی که کمیته انتخابات اعلام  و تایید کرده اند برگزار و ازهر گونه بداخلاقی برای متزلزل کردن سبد آراء دیگر رقبا ممانعت به عمل آوردند و با کسانی که به هر دلیل  و هر شیوه اخبار نادرستی را در خصوص دیگر رقبا منتشر می کنند برابر مقررات اساسنامه فدراسیون و آئین نامه برخورد قاطع انجام گردد.

قطعا و چنانچه در فرصت باقیمانده رفتار خلاف تعهد متعهدین با تعهد کتبی در کمیته بدوی در مصاحبه ها و مناظره ها و سایر موارد مشاهده و رصد گردد با متخلف و متخلفین برخوردقاطع خواهد شد.

در پایان برای همه اهالی فوتبال و اعضاء محترم مجمع و افراد شرکت کننده در رقابت انتخاباتی میان دوره‌ای فوتبال ایران آرزوی سلامتی، موفقیت و توفیق در انجام وظایف را دارم.

انتهای پیام/


منبع خبرگزاری فارس

آگهی
دکمه بازگشت به بالا