ورزش

برنامه فرایبورگ برای بازی بایرن: اینستا و توییتر ممنوع!

سرمربی فرایبورگ در آستانه دیدار مجدد تیمش با بایرن مونیخ بعد از پیروزی در جام حذفی مقابل باواریایی‌ها برای بازیکنانش استراتژی انضباطی ویژه‌ای طراحی کرده است.

به گزارش “ورزش سه”، فرایبورگ که روز سه‌شنبه این هفته موفق شد در یک‌چهارم نهایی جام حذفی آلمان یک پیروزی تاریخی مقابل بایرن مونیخ به دست بیاورد روز شنبه در بوندس‌لیگا دیدار دیگری مقابل بایرن خواهد داشت.

کریستین استرایش، سرمربی فرایبورگ، در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار دوباره با بایرن مونیخ که با حضور پرتعداد خبرنگاران همراه بود صحبت‌هایی جالبی با خبرنگاران آلمانی داشت.

او در پاسخ به این پرسش‌ها که فرایبورگ چطور می‌تواند پیروزی بزرگش در جام حذفی را فراموش کند و شنبه برای پیروزی وارد میدان شود گفت:” پیروزی در مقابل بایرن هم برای ما و هم برای هواداران یک اتفاق بزرگ بود. ما حالا در نیمه‌نهایی هستیم. ما خیلی منتظر بودیم بایرن را شکست بدهیم و نشان بدهیم بایرن هم گاهی می‌بازد. ولی آن هم یک بازی بود و باید فراموشش کنیم”.

1839344

استرایش با وظیفه‌ای دشوار روبرو است: پیروزی در دو بازی پیاپی به فاصله چند روز در مقابل غول بزرگ فوتبال آلمان. او در پاسخ به پرسش خبرنگاری که پرسید برای بازیکنانش چه توصیه‌ای دارد صحبتهای جالبی مطرح کرد.

سرمربی فرایبورگ گفت:” خیلی مهم است که یادمان باشد چه چیزی عامل پیروزی ما در مونیخ بود. ما از نظر تاکتیکی دیسیپلین زیادی داشتیم و در خط دفاعی هماهنگی‌مان عالی بود. ولی ذهنیت و روحیه هم عامل خیلی مهمی است. وقتی تیم شما بایرن را می‌برد آن هم در حالی که هیچکس انتظار ندارد باید حواس‌تان باشد که سه چهارم روز را در شبکه‌های اجتماعی سپری نکنید چرا که مشخص است همه در حال تعریف و تمجید از شما هستند.

تک‌تک بازیکنان باید شبکه‌های اجتماعی را رها کرده، با خودشان خلوت کنند و برای دو بازی آینده آماده بشوند. ذهن‌تان را خلوت نگه دارید و تنها با نزدیک‌ترین افراد معاشرت داشته باشید. خوب بخورید و خوب بخوابید”.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا