ورزش

برنامه میزبان برای قهرمانی: یورو همین‌جا می‌ماند!

هانسی فلیک، سرمربی تیم ملی آلمان، می‌گوید تیمش برای پیشرفت و نتیجه‌گیری برنامه دقیق و مشخصی دارد.

به گزارش “ورزش سه”، آلمان در چند سال اخیر روزهای سختی را سپری کرده و از تیمی که یکی از قدرت‌های اصلی فوتبال اروپا به حساب می‌آمد تا حد زیادی فاصله گرفته است. 

آنها در هر دو جام جهانی 2018 روسیه و 2022 قطر در مرحله گروهی حذف شدند تا بدترین نتایج ممکن در تاریخ فوتبال این کشور را گرفته باشند. این تیم در یورو 2020 هم در مرحله یک هشتم برابر انگلیس که در نهایت نایب قهرمان این رقابت‌ها شد حذف شد.

آلمان حالا میزبان رقابت‌های جام ملت‌های اروپاست که قرار است تابستان سال آینده در این کشور برگزار شود و فلیک مدعی شده که تیمش برنامه مشخصی برای موفقیت در این رقابت‌ها دارد. 

1892104

سرمربی تیم ملی آلمان در این باره به اسپورت بازر گفت:« من احساس بسیار خوب و مثبتی داریم. ما برنامه مشخصی داریم. به شما قول می‌دهم که به خوبی آماده باشیم. در چند هفته اخیر بارها سفر کردم و بسیاری از بازیکنان صحبت کردم. ما درباره آینده و انتظاراتی که از این تیم وجود دارد و نقشی که بازیکنان باید آن را به درستی ایفا کنند حرف زدیم.

این مکالمات به من این اعتماد را داد که بازیکنان به خوبی از آنچه که با آن روبرو هستیم خبر دارند. نقطه عطفی برای این تیم وجود داششت و فاز جدیدی آغاز شد. ما از حالا به بعد باید به فکر اصلاح هسته اصلی تیم باشیم. تجربه گذشته بسیار مهم است. ما ترکیب و سیستم‌های جدیدی را امتحان کردیم و با این که نتایج همیشه خوب نبود اما یک گام رو به جلو برداشتیم»

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا