ورزش

برنز گلیج با امتیاز عالی و چهره ای درهم!

مجتبی گلیج با وجود کسب مدال برنز و پیروزی با امتیاز عالی در دیدار رده بندی، از عملکرد خود در مسابقات آسیایی رضایت نداشت.

به گزارش “ورزش سه”، مجتبی گلیج که سابقه کسب مدال برنز جهان و طلای آسیا را در کارنامه داشت، امروز در مسابقات قهرمانی آسیا به عنوان یکی از مدعیان جدی قهرمانی روی تشک رفت.  
او در وزن 97 کیلوگرم در دور اول با نتیجه 12 بر صفر اولزیسایخان باسانتسوگت از مغولستان پیکار را مغلوب کرد. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 11 بر صفر مقابل مصاف تاکاشی ایشیگورو از ژاپن به پیروزی رسید و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. گلیج در عین ناباوری در این مرحله مقابل احمد تاج الدین اف از بحرین با نتیجه 13 بر 8 مغلوب شد و به دیدار رده بندی رفت. 
اما در دیدار رده بندی وزن 97 کیلوگرم مجتبی گلیج مقابل حریف قزاقستانی قرار گرفت. آزادکار کشورمان که برای کسب مدال طلا به قزاقستان پای گذاشته بود، در ثانیه اول با قدرت بیشتر خود روی حریف فشار زیادی وارد کرد. با خاک شدن کشتی گیر قزاقستانی، فرصت اجرای چند بارانداز برای گلیج فراهم شد و نتیجه 9 بر صفر شد. در تایم دوم گلیج بار دیگر به پشت حریف رفت و توانست 11 بر صفر به برتری برسد تا دومین برنزی ایران در این مسابقات لقب بگیرد.  

1851856

با این حال مجتبی گلیج که فقط برای کسب مدال طلا به آستانه پای گذاشته بود، با چهره ای درهم دیدار رده بندی را به پایان رساند تا نشان دهد از مدال برنز رضایت ندارد.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا