برگزاری جلسه کمیته بازاریابی AFC با یک ایرانی
با موضوعیت حق پخش به عنوان مهمترین مسئله؛
جلسه کمیته بازاریابی AFC به صورت کنفرانس ویدیویی با حضور مدیرعامل باشگاه سپاهان برگزار شد.
به گزارش “ورزشسه”، چهارمین جلسه کمیته بازاریابی AFC به صورت کنفرانس ویدیویی برگزار شد که در این جلسه محمدرضا ساکت به عنوان یکی از اعضای کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال آسیا حضور داشت.
داتور وینزور جان، دبیر کل کنفدراسيون فوتبال رئیس جلسه بود و در ادامه مدیری کار به اندرو راجرز مدیر تجاری کنفدراسیون فوتبال آسیا سپرده شد.
در این کنفرانس ویدیویی اقداماتی که در حوزه بازاریابی در کنفدراسیون فوتبال آسیا در سال ۲۰۲۲ انجام شده و برنامه مدون از سال ۲۰۲۱ تا ۲۰۲۸ که توسط مدیران اجرایی و بازرگانی AFC آماده شده است، مورد بررسی قرار گرفت.
در این جلسه در خصوص موارد مختلفی از قبیل استراتژی و بازرگانی، بازاریابی در فوتبال آسیا، بازاریایی و اسپانسرینگ، نمونه برندها و بازاریابیها بحث و تبادل نظر صورت گرفت و البته مهمترین موضوع حق پخش تلویزیونی مسابقات بود.
از مهمترین مطالب بررسی شده در این کنفرانس ویدیویی میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
لازم به ذکر است، کمیته بازاریابی کنفدراسیون فوتبال آسیا دارای ۱۴ عضور از کشورهای ایران، کرهجنوبی، چین، امارات، ژاپن، قطر، عربستان، عمان، لبنان، کویت، هند، گوام، بنگلادش و بوتان است.