ورزش

برگزاری مراسم تجلیل از تیراندازان مدال‌آور در جام جهانی باکو/ قربانی: هزینه‌ها زیاد است اما از وزارت ورزش یک ریال هم نگرفتیم

مراسم تجلیل از تیراندازان مدال‌آور در جام جهانی باکو امروز در فدراسیون تیراندازی با حضور رئیس کمیته ملی المپیک برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مراسم تجلیل از تیراندازان مدال‌آور در جام جهانی باکو امروز در فدراسیون تیراندازی برگزار شد. با وجود اینکه اعلام شده بود این برنامه ساعت 10 شروع خواهد شد با 30دقیقه تاخیر آغاز شد.

سیدرضا صالحی‌امیری رئیس کمیته ملی المپیک و پیمان فخری رئیس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی امروز در مراسم تجلیل حضور داشتند.

 مرتضی قربانی رئیس فدراسیون تیراندازی در این مراسم اظهار داشت: زمانی که کار را شروع کردیم با مشکلات مالی و بدهکاری مواجه بودیم. از باشگاه‌ها پول گرفته شده بود اما فشنگی داده نشده بود، اهداف پروازی متوقف بود اما فشنگ آوردیم و این رشته را دوباره فعال کردیم. تفنگ و تپانچه چندین ماه تعطیل بودند و با حمایت کمیته تیم را به مسابقات برزیل اعزام کردیم. هزینه‌ها بسیار زیاد بود اما بعد از 10 ماه تیم به مسابقات اعزام شد. اعزام‌های بعدی به قونیه و قزاقستان خواهد بود و مهرماه تیم را برای آمادگی به آلمان اعزام می‌کنیم.

 وی تاکید کرد: کمیته‌ها را فعال کردیم، از خرد جمعی استفاده می‌کنیم و امیدواریم بهترین برنامه‌ریزی را برای ادامه کار داشته باشیم. بعد از کشتی و فوتبال ما بیشترین هزینه را انجام دادیم و کمیته هم کمک شایانی داشته اما از وزارت ورزش یک ریال هم نگرفتیم. هفته پیش با دست خالی 500 میلیون تومان هزینه تاسیسات داشتیم. از فروردین دنبال این بودیم حقوقی برای ورزشکاران و مربیان در نظر بگیریم. باتوجه به آیین‌نامه مالی حقوق عزیزان را از ماه آینده پرداخت می‌کنیم.

 

انتهای پیام/

منبع خبرگزاری تسنیم

آگهی
دکمه بازگشت به بالا