ورزش

بسیار جاه‌طلبم و با یونایتد جام‌‌‌های بزرگ می‌خواهم

مونت:

میسون مونت، خرید جدید منچستریونایتد، می‌گوید ملاقات با اریک تن هاخ موجب شد تا پروژه یونایتد را بپذیرد.

به گزارش “ورزش سه”، میسون مونت با قراردادی تا ژوئن 2028 با امکان تمدید یک ساله در آخرین فصل قرارداد به منچستریونایتد پیوست.

این هافبک 24 ساله 279 بازی باشگاهی انجام داده، 58 گل به ثمر رسانده و 53 پاس گل ارسال کرده است. او با تجربه قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا بهترین بازیکن سال چلسی برای هر دو فصل 2020-21 و 2021-22 بود.

میسون مونت درباره انتقال به یونایتد به سایت رسمی این باشگاه گفت:”ترک باشگاهی که در آن بزرگ شدی هرگز آسان نیست، اما منچستریونایتد چالش جدید و هیجان انگیزی را برای مرحله بعدی زندگی من فراهم خواهد کرد. پس از رقابت با یونایتد، می دانم که به چه تیم قدرتمندی ملحق می‌شوم، نمی توانم منتظر بمانم تا بخشی از تلاش این گروه برای کسب جام های بزرگ باشم.”

1894563

او با تمجید از اریک تن هاخ اضافه کرد:“همه می توانند ببینند که باشگاه زیر نظر اریک تن هاخ قدم های بزرگی برداشته است. پس از ملاقات با سرمربی و بحث در مورد برنامه های او، نمی توانم بیشتر از این برای فصل های آینده هیجان زده باشم و برای کار سختی که در اینجا انتظار می رود، آماده هستم. بسیار جاه طلب هستم. می دانم که بردن جام های بزرگ چه حس شگفت انگیزی دارد و برای انجام آن چه کاری لازم است. من همه چیز را برای تجربه دوباره آن در منچستریونایتد خواهم داد.”

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا