ورزش

بعد از قهرمانی با ژاپن به فکر پرواز برگشتم!

اعتراف کوبو

کوبو دوست دارم با ژاپن قهرمان شود و قول داد هر چه سریعتر به اسپانیا برگردد تا بتواند سوسیداد را همراهی کند.

به گزارش “ورزش سه”، تاکفوسا کوبو، ستاره ژاپن، که برای رئال سوسیداد بازی می کند، چندان از جدایی از این تیم و پیوستن به اردوی ژاپن برای حضور در جام ملت ها رضایت نداشت. 

او در سوسیدداد مهره ای تاثیرگذار است و پس از آخرین بازی خود گفته بود که برگزاری جام ملت ها در زمستان و میانه های فصل ایده خوبی نیست. اظهارنظری که در ژاپن بازخورد چندان خوبی نداشت.

کوبو مصدومیتی هم داشت اما جدی نیست و به بازی ها خواهد رسید. ژاپن اگر به فینال برسد، کوبو تا 10 بازی سوسیداد را از دست خواهد داد تا جایی که ایمانول، مربی سوسیداد اخیرا گفته بود که دوست دارد ژاپن زودتر حذف شود.

1971240

در نهایت کوبو تصمیم گرفت در جام ملت های آسیا شرکت کند. او امروز و در مصاحبه با خبرنگاران گفت: «متاسفانه نمی توانم به سوسیداد در بازی های پیش رو کمک کنم. ما بازی جام حذفی را بردیم و دربی برابر بیلبائو هم شنبه دیروقت برگزار خواهد شد اما اگر بتوانم آن را تماشا می کنم و دوست دارم حداقل نیمه اول را ببینم. من طبعا نگران سوسیداد هستم ولی الان همه تمرکزم روی ژاپن است. فقط من در سوسیداد غایب هستم و معتقدم تیم شرایط خوبی دارد.»

1977391

در اسپانیا ، مشارکت کوبو در جام آسیا به موضوع داغ زمستان تبدیل شده و از مقامات، کادر فنی و هواداران سوسیداد، تا بسیاری از رسانه های اصلی در این مورد بحث کرده اند

کوبو نگاه مثبتی به این وضعیت دارد و می‌گوید: «فکر می کنم مطرح شدن این بحث ها طبیعی باشد. به تیم های باشگاهی باید حق داد و من سوسیداد و هوادران را درک می کنم. تصور کنید اگر این بازی ها با بازی رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان تداخل پیدا می کرد چه می شد. 

در هر صورت الان همه توجه من رسیدن به فینال با ژاپن و قهرمانی است. من عنوان ملی ندارم و بی تاب اولین افتخار با تیم ملی کشورم هستم. البته بلافاصله بعد از آن به پرواز برگشت فکر خواهم کرد. اگر بتوانم سریع برگردم، بعد از دو یا سه روز مهیای بازی ها خواهم شد. فکر می کنم ایده بدی نباشد.»

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا