ورزش

بغضی که شکست: سخنرانی احساسی پیکه برای هواداران

این یک خداحافظی نیست

جرارد پیکه پس از اتمام بازی بارسلونا و آلمریا، ابتدا در نوکمپ دور افتخار زد و سپس برای هواداران بارسا حرف زد. بغض او به یکباره شکست و شروع به گریه کرد.

به گزارش “ورزش سه”، جرارد پیکه امشب برای آخرین بار در نوکمپ به میدان رفت و بارسا با حضور او در زمین 2-0 بر آلمریا پیروز شد. در این بازی جرارد پیکه کاپیتان بارسا بود و او در دقیقه 83 تعویض شد و جای خود را به آندریاس کریستنسن داد. پیکه با بغض زمین را ترک کرد و پس از دست دادن با ژاوی و تمام هم تیمی هایش روی نیمکت نشست. این بازی شماره 616 پیکه بود و او با کسب 30 جام در بارسا از فوتبال خداحافظی کرد. هرچند بارسا یک بازی دیگر تا قبل از جام جهانی پیش رو دارد و باید سه شنبه برابر اوساسونا به میدان برود ولی مشخص نیست پیکه در آن بازی در ترکیب آبی و اناری ها به میدان برود.

پس از سوت پایان، پیکه وارد زمین شد و در نوکمپ دور افتخار زد. 92 هزار هوادار حاضر در ورزشگاه نیز یکصدا نام او را فریاد می زدند. پیکه سپس با گرفتن میکروفون و خطاب به هواداران گفت:«در ابتدا از هم تیمی‌هایم تشکر می کنم. از کادر فنی، فیزیوتراپ ها، بدنسازها، تیم پزشکی، و تمام کسانی که هر روز در باشگاه به من کمک کردند و باعث شدند همه چیز ساده‌تر پیش برود. ممنون از کادر فنی و مدیران و همه شما هواداران به خاطر تمام این سال ها. در زندگی، وقتی بزرگتر می شوی، گاهی به خاطر عشق و علاقه باید رها کرد و رفت(شروع به گریه می کند). علاقه و عشق من به بارسا ابدی است و فکر می کنم زمان جدایی رسیده بود. اطمینان دارم که در آینده بر می گردم(تشویق هواداران). این یک خداحافظی نیست. چند سالی می روم و سپس بر می گردم. من اینجا متولد شده‌ام و همین‌جا خواهم مرد. زنده باد بارسا.»

 

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا