ورزش

بلاتکلیفی قایقرانان پارا با نامشخص بودن کادر فنی!

عضو تیم ملی پاراکانو گفت: منتظر تعیین کادر فنی از سوی فدراسیون و کمیته ملی پارالمپیک هستیم تا برنامه های آماده‌سازی خود را به مرحله اجرا بگذاریم.

به گزارش “ورزش سه”، اسلام جاهدی در گفت و گو با ایسنا، درباره وضعیت برنامه تمرینات خود با رفتن محسن میلاد مربی تیم ملی پاراکانو، اظهار کرد: بعد از هانگژو به دلیل عمل جراحی که در ناحیه هر دو گوش داشتم یک ماه از تمرینات دور بودم و بعد از آن تمریناتم را به صورت غیرمتمرکز و در بندرعباس پیگیری کردم تا وضعیت کادر فنی مشخص شود. البته قرارداد مربی برزیلی قایقرانی تا بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی هانگژو بود و قایقرانان خودشان را برای هر گونه تغییرات در کادر فنی آماده کرده بودند. متاسفانه در اولین اردوی تیم ملی نیز که در دریاچه آزادی برگزار شد قایقرانان بدون حضور مربی تمرینات را پیگیری کردند و اکنون منتظر تعیین کادر فنی هستند تا زودتر دومین مرحله اردوی آماده‌سازی آغاز شود.

وی گفت: امیدوارم زودتر کادر فنی قایقرانی در بخش پارا مشخص شود تا ورزشکاران از حالت بلاتکلیفی خارج شوند. اردیبهشت سال آینده مسابقات جهانی مجارستان را برای کسب سهمیه داریم و تاخیر در برگزاری اردوها مشکلات زیادی را در روند آماده‌سازی ورزشکاران ایجاد می‌کند.

جاهدی درباره وضعیت سهمیه خود برای شرکت در پارالمپیک پاریس اظهار کرد: در مسابقات جهانی آلمان که مرداد امسال برگزار شد در جدول نهم جهان شدم و جایگاه خود را برای کسب سهمیه تثبیت کردم اما برای تایید سهمیه کسب شده باید در مسابقات جهانی مجارستان شرکت کنم و با ارتقای رکورد و رنکینگ سهمیه خود را نهایی کنم. به هر جهت در صورتی می‌توانم به ارتقای رنکینگ امیدوار باشم که زودتر تکلیف کادر فنی قایقرانی مشخص شود تا ورزشکاران از بلاتکلیفی خارج شوند.

عضو تیم ملی کانو در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا از نظر تجهیزات برای شرکت در مسابقات آینده دچار مشکل هستید یا خیر؟ افزود: قایقی که در کانو دارم آخرین مدل قایق برای ورزشکاران پارا در رشته کانو برای شرکت در پارالمپیک پاریس است، مشکلی از نظر تجهیزات ندارم و منتظر تعیین کادر فنی هستم تا تمرینات آماده سازی را زودتر در دریاچه شروع کنم. البته با درایتی که سهرابیان دارد و با حمایتی که از قایقرانان پارا می‌کند امیدوارم زودتر تکلیف کادر فنی را مشخص کند تا روند آماده سازی قایقرانان دچار مشکل نشود.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا