ورزش

بله به برایتون، سخت‌ترین تصمیم زندگی‌ام بود

فابیان هورتسلر:

فابیان هورتسلر آلمانی دیروز با امضای قراردادی رسمی به عنوان سرمربی جدید برایتون معرفی شد و سپس گفت که موافقت با این انتقال برایش سخت‌ترین بود.

به گزارش “ورزش سه”، فابیان هورتسلر تایید کرد که تصمیم او برای کناره گیری از مربیگری سن پائولی (که به تازگی با آن به بوندسلیگا صعود کرده) برای هدایت برایتون، سخت ترین تصمیمی بود که در زندگی اش گرفت.

بله به برایتون، سخت‌ترین تصمیم زندگی‌ام بود

هورتسلر (31 ساله) که در ایالات متحده متولد شده، تنها پس از 18 ماه حضور در سن پائولی راهی لیگ برتر انگلیس شد و در آنجا قراردادی را به عنوان مربی برایتون امضا کرد که به تازگی روبرتو دی زربی را از دست داده است. مربی موفق ایتالیایی که برایتون را ترک کرده و احتمالا راهی مارسی خواهد شد. سن پائولی هنوز جانشین هورتسلر را مشخص نکرده است. 

این مربی جوان در اینستاگرام خود نوشت: «ترک باشگاه سن پائولی سخت‌ترین تصمیمی بود که تا به حال گرفتم. می‌دانم که بسیاری از شما ناامید شده‌اید ولی می‌خواهم به شما اطمینان دهم که این تصمیم را ساده نگرفتم.»

هورتسلر در ادامه توضیح داد: «مربیگری در برایتون یک چالش و فرصت بزرگ برای من است. من همیشه سن پائولی و این هواداران شگفت انگیزش را در قلب خود نگه خواهم داشت.»

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا