ورزش

بلینگام بدترین خرید تاریخ رئال را رسوا کرد

گزارش مارکا

جود بلینگام پس از تنها سه بازی توانسته چهار گل بزند اما ادن هازارد که گران‌ترین و بدترین خرید تاریخ باشگاه مادریدی است، پس از 54 بازی این تعداد گل را به ثمر رساند!

به گزارش “ورزش سه”، جود بلینگام نه تنها در لالیگا و رئال مادرید بلکه در اروپا نیز یکی از بهترین خریدهای فصل لقب گرفته است. این مرد انگلیسی در ترکیب رئال به سرعت جا افتاده است و در پیروزی ها مقابل اتلتیک، آلمریا و سلتا با ثبت 4 گل فوق العاده تعیین کننده بوده است.

1914732

بازیکن سابق دورتموند در حال حاضر به عنوان یکی از بهترین خریدهای یکی دو دهه اخیر رئال مادرید نام برده می شود. بازیکنی که برایش 103 میلیون یورو هزینه شده و با پاداش ها ممکن است به 130 میلیون یورو نیز برسد.

مورد او در تضاد کامل با ادن هازارد است که بدترین انتقال رئال مادرید در تمام تاریخش محسوب می شود. این بازیکن بلژیکی که تابستان امسال قراردادش را فسخ کرد و همچنان بدون تیم است، پس از 54 بازی لیگ توانست چهار گل بزند در حالی که بلینگام پس از تنها سه بازی چهار گل به ثمر رسانده است.

1907397

بازیکن سابق چلسی چهار فصل را در لباس رئال سپری کرد و در 76 بازی در تمامی رقابت ها تنها موفق به زدن هفت گل شد. مصدومیت های مداوم باعث شد تا بازیکنی که برای پر کردن جای خالی کریستیانو رونالدو دعوت شده بود، بدترین خرید رئال لقب بگیرد.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا