ورزش

بلینگام نشان داد چرا همه درباره او حرف می‎‌زنند

الکساندر میتروویچ:

الکساندر میتروویچ، ستاره تیم ملی صربستان، از درخشش جود بلینگام برابر این تیم تمجید کرد.

به گزارش “ورزش سه”، تیم ملی صربستان شب گذشته در اولین دیدار از مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ روبروی تیم ملی انگلیس قرار گرفت و با تک گلی که جود بلینگام موفق شد به ثمر برساند این بازی را به حریف واگذار کرد تا این مسابقات را با شکست شروع کرده باشد.

بلینگام از فرصتی که برای باز کردن دروازه حریف در این دیدار داشت بهترین استفاده را کرد و عملکرد خوبش در طول بازی هم تحسین بسیاری را برایش به همراه داشت و در نهایت هم توانست جایزه بهترین بازیکن زمین را از سوی یوفا دریافت کند.

بلینگام نشان داد چرا همه درباره او حرف می‎‌زنند

میتروویچ پس از پایان این دیدار در گفت‌وگو با آی تی وی اظهار داشت: «جود بلینگام بازیکنی است که همه درباره او حرف می‌زنند و امشب نشان داد که دلیل این اتفاق چیست. او یکی از بهترین بازیکنان حال حاضر دنیای فوتبال است، اگر نخواهیم بگوییم که به تنهایی بهترین بازیکن است.

اما باید این نکته را هم در نظر بگیریم که بازیکنان خوب بسیاری کنارش حضور دارند. بازیکنانی مانند هری کین، دکلان رایس، جان استونز و کایل واکر. انگلیس بازیکنان خوبی هم روی نیمکت دارد که می‌توانند سرنوشت یک دیدار را تغییر دهند. باید به آنها برای کسب این پیروزی تبریک بگوییم.»

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا