ورزش

بهترین استفاده ستاره ناپولی از فیفادِی: داماد شد!



خویچا کواراتسخلیا، ستاره گرجستانی ناپولی، با استفاده از تعطیلی لیگها در فیفا دی اخیر در کشورش با مراسمی سنتی ازدواج کرد.

به گزارش ایلنا، این روزها لیگهای باشگاهی در گوشه و کنار دنیا تعطیل شده و عده‌ای از فوتبالیستها که به تیمهای ملی کشورشان دعوت شده‌اند در بازی‌های ملی فیفا دی اکتبر شرکت می‌کنند.

درحالیکه برخی دیگر از فوتبالیستها هم که در تیمهای ملی حضور ندارند این فرصت را بهانه خوبی برای استراحت کردن می‌بینند خویچا کواراتسخلیا، ستاره گرجی ناپولی، از این تعطیلی بهترین استفاده را کرد و با بازگشت به کشورش ازدواج کرد.

1940749

مراسم ازدواج کواراتسخلیا، ستاره تکنیکی ناپولی، در کلیسایی در گرجستان و به شکل سنتی برگزار شد. بعد از اجرای آیین‌های مذهبی در کلیسای سامتاروو عروس و داماد بر اساس یک رسم قدیمی در این کشور از دالانی عبور کردند که مهمانان عروسی شمشیر به دست در دو طرف آن ایستاده بودند.

فضای سنتی این مراسم در گرجستان با استقبال زیادی مواجه شده است. همسر کواراتخسلیا یک دانشجوی پزشکی 21ساله اهل تفلیس است. این زوج در ماه مارس امسال مراسم نامزدی‌شان را برگزار کرده بودند.

1940750

کواراتخسلیا در ناپل از محبوبیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است اما ممکن است سال آینده او را در انگلیس با پیراهن لیورپول ببینیم. خویچا کواراتسخلیا سال گذشته در گروه لیگ قهرمانان اروپا به ویژه در مقابل حریفان انگلیسی ناپولی توجه باشگاه‌های این کشور را به خود جلب کرد و گفته می‌شود یورگن کلوپ به او علاقه زیادی دارد. از کوارتسخلیا به عنوان گزینه ایده‌آل کلوپ برای جانشینی محمد صلاح یاد می‌شود.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا