ورزش

بهترین بازیکن بوندس لیگا به انتخاب بازیکنان (عکس)

کولوموآنی بالاتر از بلینگام و آقای گل

با رای گیری از بازیکنان بوندس لیگا کولوموآنی به عنوان بهترین بازیکن فصل 23-2022 انتخاب شد.

به گزارش “ورزش سه”، رندال کولو موآنی، ستاره 24 ساله تیم ملی فرانسه، بعد از پشت سر گذاشتن فصلی موفق مورد توجه چند باشگاه بزرگ قرار گرفته است. بایرن مونیخ برای پر کردن جای خالی روبرت لواندوفسکی خواستار جذب اوست و رئال مادرید هم می خواهد این بازیکن را جانشین کریم بنزما کند.

موآنی یکی از بهترین بازیکنان فرانسه در جام جهانی 2022 بود اما از دست دادن تک به تک در آخرین لحظات دیدار فینال کمی این عملکرد را تحت تاثیر قرار داد. با این وجود مهاجم 24 ساله فرانکفورت بعد از بازگشت از قطر به درخشش خود در بوندس لیگا ادامه داد. او در 32 بازی این فصل 15 گل زد و 11 پاس گل داد تا در نظرسنجی کیکر به عنوان بهترین بازیکن فصل انتخاب شود.

1891245

کیکر برای انتخاب بهترین های فصل از 252 بازیکن بوندس لیگا نظرسنجی کرده است. کولو موآنی با اختصاص دادن 24.2 درصد از آرا در صدر این نظرسنجی قرار گرفت. جالب اینجاست که رتبه دوم این نظرسنجی به گزینه هیچکدام (20.9 درصد) اختصاص دارد!

جود بلینگام، ستاره دورتموند که راهی رئال مادرید شد با 17.5 درصد آرا به عنوان سومین بازیکن برتر بوندس لیگا انتخاب شد. نیکلاس فولکروگ، آقای گل بوندس لیگا نیز بعد از او در مکان چهارم این نظرسنجی قرار گرفت.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا