ورزش

به توخل بگویید مثل کلوپ هستی، عصبانی می‌شود!

همکار سابق سرمربی بایرن مونیخ:

یکی از همکاران سابق توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، می‌گوید مقایسه شدن با یورگن کلوپ این مربی آلمانی را به شدت عصبانی و ناراحت می‌کند.

به گزارش “ورزش سه”، توماس توخل که این روزها هدایت بایرن مونیخ را بر عهده دارد به عنوان یکی از بهترین مربیان آلمانی این نسل بارها با یکی دیگر از مربیان بزرگ هموطنش، یورگن کلوپ، مقایسه شده است.

اما اکسل شوستر، از همکاران سابق توخل که در حال حاضر نایب‌رئیس باشگاه کانادایی ونکوور وایت‌کپس است می‌گوید توخل شخصیتی جاه‌طلب است که خودش را مربی‌ای بزرگ و صاحب سبک می‌داند و به همین دلیل مقایسه شدن با یورگن کلوپ او را به شدت ناراحت و عصبانی می‌کند.

1888351
شوستر در کنار توماس توخل

شوستر با ستایش از توماس توخل در مصاحبه‌ای اختصاصی با سایت گل گفت: “افکار عمومی تصویری از توخل دارد که دقیق نیست. خیلی‌ها معتقدند او سرسخت، کله‌شق و نچسب است. ولی این درست نیست. ما سال‌ها با هم کار کردیم و من در این مدت توماس را فردی کاریزماتیک و دوست‌داشتنی و خوش‌رو دیدم. اما مهم‌ترین ویژگی توخل جاه‌طلبی او است. توماس می‌خواهد تک‌تک بازیکنانش تا بالاترین حد توان‌شان تلاش کنند تا تیم بتواند به بهترین نتیجه ممکن برسد”.

1888352

در ادامه مصاحبه شوستر در پاسخ به سوالی درباره مقایسه توخل با یورگن کلوپ گفت: “توماس وقتی با کلوپ مقایسه می‌شد ناراحت نمی‌شد. تا سرحد مرگ عصبانی می‌شد! این عصبانیت او دو دلیل دارد. چرا که خیلی وقت‌ها او را به عنوان شاگرد کلوپ معرفی می‌کنند. این به هیچ وجه درست نیست. این دو نفر هرگز در تیم ماینتس همزمان حضور نداشتند. دوم اینکه توخل معتقد است از نظر کاری و شخصیتی با کلوپ خیلی تفاوت دارد و نباید با او مقایسه شود. همان‌طور که گفتم او خودش را یکی از بهترین مربیان دنیا می‌داند و نمی‌پذیرد با یکی از رقبا مقایسه شود”.

1888353

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا