ورزش

به دو دلیل، انتقال هالند به بایرن چیزی جز ضرر نیست

بیلد معتقد است که جذب ارلینگ هالند به هیچ عنوان سودی برای بایرن نخواهد داشت.

به گزارش “ورزش سه”، بسیاری از باشگاه های بزرگ از جمله پاری سن ژرمن، چلسی، منچستریونایتد، رئال مادرید و بارسلونا به جذب ارلینگ هالند، ستاره گلزن و ۲۱ ساله دورتموند علاقمند هستند. با این حال نشریه بیلد روز گذشته در گزارشی مدعی شد تمایل ارلینگ هالند برای بازی در لیگ برتر می تواند منجر به انتقال این بازیکن به منچسترسیتی شود و این باشگاه متمول انگلیسی فاصله زیادی تا نهایی کردن این انتقال ندارد.

 

 

بیلد امروز هم گزارشی جداگانه منتشر کرد و در آن توبی آلتشافل مدعی شد که بایرن مونیخ همچنان نیم نگاهی به جذب هالند دارد و نسبت به این قضیه ناامید نیست.

کارشناس بیلد اما این انتقال را به سود بایرن نمی داند:« معتقدم امضای قرارداد با هالند نمی تواند حرکتی بزرگ و قابل توجه برای بایرن باشد. از سویی جذب هالند رقم هنگفتی را می طلبد و از سوی دیگر شما بهترین مهاجم یک دهه اخیرتان یعنی روبرت لواندوفسکی را از دست خواهید داد. این انتقال فقط ضرر خواهد بود. بدون توجه به تفاوت سنی این دو بازیکن، کافی است نگاه کنید امسال هالند چند بازی دورتموند را از دست داده است. او اغلب مصدوم بوده در حالی که لواندوفسکی ۳۲ ساله در بهترین فرم خودش قرار دارد.»

 

 

هالند فصل جاری ۱۶ بازی دورتموند را به دلیل مصدومیت از دست داده با این حال در ۲۰ بازی زننده ۲۳ گل بوده(متوسط هر هفتاد دقیقه یک گل). 

از حیث تعداد دقایق حضور در زمین، لواندوفسکی با ۲۸۶۵ دقیقه در قیاس با ۱۶۱۸ دقیقه هالند، پیشتر از اوست و از حیث گلزنی نیز توانسته در ۳۹ بازی زننده ۳۳ گل باشد. ستاره لهستانی تنها یک بازی در فصل جاری را از دست داده که آن هم به خاطر استراحتی بود که مربی بایرن به وی هدیه کرد.
 

 

 

ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا