ورزش

به روز رسانی | مطهری: بازی رفت با هوادار پر انرژی اما نقطه تاریک هم داشت


مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی رفت با هوادار خیلی اکتیو و فعال بود. برخی نقاط تاریک هم داشت که چندان نمی‌خواهم به آن بپردازم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، حمید مطهری در نشست خبری پیش از بازی با هوادار در هفته بیست و چهارم لیگ برتر اظهار داشت: ابتدا سال تو را تبریک می‌گویم و امیدوارم سرشار از سلامتی و سعادت باشد. همچنین ماه خیر و برکت رمضان را به همه مردم عزیز و مسلمانان جهان تبریک می‌گویم. صعود تیم ملی را هم به بازیکنان و کادرفنی که همگی از دوستان ما هستند تبریک می‌گویم.

وی افزود: بازی رفت با هوادار خیلی اکتیو و فعال بود. برخی نقاط تاریک هم داشت که چندان نمی‌خواهم به آن بپردازم. آن مسابقه خیلی پرانرژی بود اما خیلی نمی‌خواهم به نقاط تاریک آن بپردازم. شروع کار ما بعد از دربی است. پنج روز تعطیل کردیم و از سوم فروردین کار خود را شروع کرده و تمرینات پرفشاری را گذراندیم. خیلی خوب کار کردیم. بازی دوستانه ای هم با تیم امید داشتیم. برنامه ریزی ما این بود دیدار با هوادار پیک کار باشد و همین طور ادامه فصل تیم خوب و آماده ای داشته باشیم.

مربی تیم پرسپولیس خاطرنشان کرد: هوادار تیم پرتلاش و دونده ای است. سعی دارد بازی را خوب ببندد و قفل کند. گل‌های خورده این تیم هم بیانگر این موضوع است اما ما هم پرسپولیس هستیم و روی تنوع تاکتیکی در بخش حمله خیلی خوب کار کردیم. سعی داریم فوتبال قابل احترام و رو به جلویی را مثل همیشه به نمایش بگذاریم.

ادامه دارد…



مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی رفت با هوادار خیلی اکتیو و فعال بود. برخی نقاط تاریک هم داشت که چندان نمی‌خواهم به آن بپردازم.

خبرگزاری فارس

آگهی
دکمه بازگشت به بالا