ورزش

به روز رسانی | مطهری: با آجرهایی که به سمت‌ پرسپولیس پرتاب کردند، ساختمانی با نمای پنج قهرمانی ساخته شد


مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در این سال‌ها خیلی به سمت پرسپولیس آجر پرتاب شده اما سعی کردیم با پنج قهرمانی پی در پی ساختمانی با نمای پنج قهرمانی داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، حمید مطهری در نشست خبری پیش از بازی با هوادار در هفته بیست و چهارم لیگ برتر اظهار داشت: ابتدا سال تو را تبریک می‌گویم و امیدوارم سرشار از سلامتی و سعادت باشد. همچنین ماه خیر و برکت رمضان را به همه مردم عزیز و مسلمانان جهان تبریک می‌گویم. صعود تیم ملی را هم به بازیکنان و کادرفنی که همگی از دوستان ما هستند تبریک می‌گویم.

وی افزود: بازی رفت با هوادار خیلی اکتیو و فعال بود. برخی نقاط تاریک هم داشت که چندان نمی‌خواهم به آن بپردازم. آن مسابقه خیلی پرانرژی بود اما خیلی نمی‌خواهم به نقاط تاریک آن بپردازم. شروع کار ما بعد از دربی است. پنج روز تعطیل کردیم و از سوم فروردین کار خود را شروع کرده و تمرینات پرفشاری را گذراندیم. خیلی خوب کار کردیم. بازی دوستانه ای هم با تیم امید داشتیم. برنامه ریزی ما این بود دیدار با هوادار پیک کار باشد و همین طور ادامه فصل تیم خوب و آماده ای داشته باشیم.

مربی تیم پرسپولیس خاطرنشان کرد: هوادار تیم پرتلاش و دونده ای است. سعی دارد بازی را خوب ببندد و قفل کند. گل‌های خورده این تیم هم بیانگر این موضوع است اما ما هم پرسپولیس هستیم و روی تنوع تاکتیکی در بخش حمله خیلی خوب کار کردیم. سعی داریم فوتبال قابل احترام و رو به جلویی را مثل همیشه به نمایش بگذاریم.

مطهری تصریح کرد: روی نقاط ضعف و قوت حریف تمرین کرده ایم و سعی داریم با تنوع تاکتیکی در بخش حمله از این بازی با دست پر خارج شویم. همیشه پرسپولیس تیمی جنگجو و مبارز است. هیچ وقت تسلیم نمی‌شویم و تا هفته سی‌ام می‌جنگیم. خیلی هم امیدوار به قهرمانی هستیم. در این سال‌ها نشان داده‌ایم بچه‌های ما و تیم پرسپولیس ژن قهرمانی دارد. روی برخی مسائل مثل DNA قهرمانی همیشه تاکید دارم و اگر درباره برخی مسائل زمانی صحبت می‌شود دنبال این نیستیم که بهانه بیاوریم.

وی تاکید کرد: با وجود مشکلات زیادی که امسال داشتیم خیلی خوب نتیجه گرفتیم. از فصل گذشته در همین موقع بیشتر امتیاز جمع کردیم و سعی داریم در ادامه راه هم بهترین نتایج را بگیریم.

مربی پرسپولیس اضافه کرد: آدم‌های موفق همیشه افرادی هستند که وقتی آجرهایی به سمت‌شان پرتاب می‌شود از آنها پایه و اساس محکمی برای خود درست کنند. در این سال‌ها خیلی به سمت پرسپولیس از این آجرها پرتاب شده اما سعی کردیم با پنج قهرمانی پی در پی ساختمانی با نمای پنج قهرمانی داشته باشیم. امیدوارم با حمایت هواداران و تلاش و همت بچه ها از طبقه ششم این ساختمان رونمایی کنیم‌.

مطهری درمورد دلیل کنار گذاشته شدن حامد لک از تمرینات پرسپولیس پاسخ داد: مشکل خاصی نیست. طبق تصمیم کادرفنی قرار است لک چند جلسه با تیم تمرین نکند. همه از دروازه‌بان های پرسپولیس توقع بالایی دارند و ما، کادرفنی، هواداران و رسانه‌ها از لک توقع بالایی دارند. سال گذشته بهترین دروازه‌بان آسیا شد ولی باید خودش را نشان داده و دل به تمرین بدهد. طبق تصمیم کادرفنی او چند جلسه با تیم تمرین نخواهد کرد.

ادامه دارد…



مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در این سال‌ها خیلی به سمت پرسپولیس آجر پرتاب شده اما سعی کردیم با پنج قهرمانی پی در پی ساختمانی با نمای پنج قهرمانی داشته باشیم.

خبرگزاری فارس

آگهی
دکمه بازگشت به بالا