ورزش

به یک دلیل ناخوشایند: سوارز به بارسلونا برمی‌گردد

گرمیو فردا با بوتافوگو، صدرنشین لیگ برزیل روبرو می‌شود، اما مربی و مدیران تیم نمی‌دانند برای این بازی می‌شود روی لوییس سوارز حساب کرد یا نه.

به گزارش “ورزش سه”، وضعیت لوییس سوارز در هاله‌ای از ابهام است. چند هفته پیش این شایعه پیچید که او قصد دارد بلافاصله بازنشسته شود اما مهاجم اروگوئه‌ای همچنان به کار خود ادامه داده است.

او چند سال است که از آرتروز زانوی راست رنج می‌برد و اگرچه همچنان گل می‌زند، اما از درد زانو هم گلایه دارد. رناتو پورتولپی، مربی گرمیو در آستانه بازی حساس با بوتافوگو بار دیگر در مورد مشکل ستاره خط حمله‌اش حرف زد.

او گفت: «اگر بگوید زانویش درد می‌کند، نمی‌توانم او را در ترکیب ثابت بگذارم. به نظرش احترام خواهم گذاشت. اگر بگوید خوب است، بازی خواهد کرد. اینکه بازی می‌کند یا نه، به دردش بستگی دارد.»

1895702

سوارز در این فصل یکی از بهترین گلزنان برزیل و بهترین گلزن گرمیو بوده است. او در 30 مسابقه‌ای که در این فصل برگزار کرده، 16 گل زده و 9 پاس گل فرستاده که روی هم رفته، در هر بازی به طور متوسط روی 0.83 گل تاثیر داشته است.

سوارز پیشنهاد داده برای بررسی مشکل زانویش به بارسلونا برود تا دکتر رامون کوگات، پزشکی شخصی او معاینه‌اش کند. این ایده با استقبال گرمیو روبرو شده و مربی تیم می‌گوید بهترین زمان برای این کار، بعد از مسابقه برگشت با باهیا در یک چهارم نهایی جام حذفی است.

پورتولپی گفت: «با لوییس درباره اینکه کی به این سفر برود، حرف زدم. بعد از بازی با باهیا او یک وقفه 10 روزه بدون بازی دارد. تصمیم بر عهده خود لوییس است. اگر ایده سفر را دارد، وقت مناسبش در این بازه است.»

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا