ورزش

بیانیه سیتی و لیورپول درباره اتفاقات دیدار دیشب

باشگاه‌های منچسترسیتی و لیورپول درباره اتفاقات دیدار شب گذشته‌شان بیانیه مشترکی منتشر کردند.

به گزارش “ورزش سه”، تیم‌های منچسترسیتی و لیورپول شب گذشته در دیداری از دور چهارم رقابت‌های جام اتحادیه انگلیس به مصاف هم رفتند و در نهایت این سیتی بود که با برتری 3-2 راهی مرحله بعد شد. اما پرتاب یک لیوان پلاستیکی حاوی سکّه به سوی یک دختر 15 ساله هوادار سیتی که به سر او برخورد کرد و همین طور توهین نژادپرستانه به یک هوادار معلول لیورپول، باعث شد تا پلیس در مورد اتفاقات این دیدار تحقیق کند.

1784173

اکنون دو باشگاه هم در مورد حواشی دیدار هیجان‌انگیز شب گذشته بیانیه‌ای منتشر کردند:”منچسترسیتی، لیورپول و گروه‌های هواداری در چند هفته اخیر با هم همکاری داشتند تا انتظارات‌مان را به هواداران یادآوری کنند و هر دو باشگاه مایلیم از بخش عمده‌ای از هواداران به خاطر رفتارشان در دیدار شب گذشته در ورزشگاه اتحاد تشکر کنیم. 
با این وجود، این بسیار ناامیدکننده است که چند اتفاق در دیدار شب گذشته رخ داد که کاملا غیرقابل پذیرش است. در مورد این اتفاقات کاملا تحقیق خواهد شد، به پلیس گزارش می‌شود و کسانی که مسئول این اتفاقات هستند، از طرف باشگاه مربوطه با محرومیت مواجه می‌شوند. 
باشگاه‌های منچسترسیتی و لیورپول کاملا متعهد هستند که با هم همکاری داشته باشید تا مانع رخ دادن چنین اتفاقاتی در دیدارهای‌شان شوند؛ اتفاقاتی که در فوتبال جایی ندارند.” 
 

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا