ورزش

بیانیه هیئت فوتبال تهران در واکنش به تجمع جنجالی

میرشاد ماجدی، ریاست هیات فوتبال استان تهران، پیرامون اتفاقات عجیب صبح امروز مقابل ساختمان این هیات بیانیه‌ای را صادر کرده است.

به گزارش ورزش سه، شب گذشته کمیته انضباطی هیات فوتبال استان تهران در یکی از احکام خود، دیدار حذفی لیگ دسته دوم جوانان را برای رسیدگی به پرونده یکی از مسابقه‌ها که شائبه تبانی به خود گرفته است را لغو کرد. این موضوع باعث گردید تا بازیکنان و کادرفنی تیم تهرانی که یک طرف ماجرا هستند، صبح امروز با تجمعات اعتراضی مقابل ساختمان هیات فوتبال، شعارهایی علیه مسئولان هیات سر بدهند.

با توجه به اتفاقات رخ داده و به دستور دکتر سید میرشاد ماجدی، ریاست محترم هیات فوتبال استان تهران  و جهت تنویر افکار عمومی بیانیه ای به شرح ذیل صادر گردید:

کمیته انضباطی هیات فوتبال استان تهران برحسب وظایف قانونی خود شب گذشته اقدام به صدور حکم موقت درباره دو بازی کرد که حکم صادره پس از بررسی های دقیق و کارشناسی از سوی رئیس کمیته انضباطی  و تایید ریاست محترم هیات فوتبال استان تهران روی خروجی سایت رسمی هیات فوتبال استان تهران قرار گرفت.

متاسفانه عده ای برای تحت فشارقراردادن حکم قانونی کمیته انضباطی هیات فوتبال استان تهران اقدام به تجمع مقابل ساختمان هیات فوتبال استان کردند که این موضوع موجب سلب آسایش و آرامش اهالی منطقه و همچنین اخلال در روند کار مسئولان وکارکنان هیات فوتبال استان گردید.

هیات فوتبال استان تهران ضمن محکوم کردن این اقدام، صراحتا اعلام می دارد که علاوه برپیگیری قانونی تجمع صبح امروز از طریق مراجع قضایی مرتبط، این قبیل اقدامات هیچ خللی در روند صدور حکم از سوی کمیته انضباطی که همواره با دقت و ظرافت و با درنظر گرفتن جانب عدالت، اقدام به صدور احکام کرده، ایجاد نمی کند و مبارزه با متخلفین با قدرت ادامه خواهد یافت.

درعین حال چنانچه باشگاهی نسبت به احکام صادره معترض است، طبق قانون می تواند با طرح شکواییه به کمیته استیناف هیات فوتبال استان تهران درخواست خود را از مسیر قانونی مطالبه کند.

لازم به یادآوری است که کمیته اخلاق هیات فوتبال استان تهران ضمن محکوم کردن اقدامات صبح امروز بعد از بررسی دقیق فیلم ها و تصاویر به جامانده درتجمع، همه افراد حاضر درصحنه را در روزهای آتی به کمیته اخلاق فرا خواهد خواهند و طبق قوانین با متخلفان و افرادی که موجب تشویش افکارعمومی شدند و جو جامعه را برهم زدند، برخورد مقتضی خواهد کرد.

درنهایت اعلام می دارد که هیات فوتبال استان تهران تحت تاثیر فضاسازی اخیر در فضای مجازی قرار نخواهد گرفت و طبق قانون به وظایف ذاتی خود عمل خواهد کرد. همچنین از همه بازیکنان، مربیان، مسئولان و خانواده های بازیکنان درخواست می شود همچون همیشه به قوانین احترام بگذارند.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا