ورزش

بیانی: برای به‌هم ریختن استقلال سنگ تمام گذاشتند/ نکونام به تنهایی نمی‌تواند کاری کند

مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال با اشاره به شرایط آبی‌پوشان پیش از شروع لیگ بیست‌وسوم گفت که جواد نکونام نمی‌تواند به تنهایی کاری انجام دهد.

شاهین بیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره استعفای مدیران باشگاه استقلال و نارضایتی هواداران از وضعیت تیم گفت: استقلال همیشه مشکلاتی از ابتدای هر فصل داشته اما امسال سنگ تمام گذاشتند و با استعفای‌شان همه چیز را به‌هم ریختند. نه تنها بازیکنان جدید نگرفتیم بلکه نفرات سال گذشته را هم حفظ نکردیم. چند روز صرف مذاکره با علیرضا بیرانوند شد تا او را بگیرند و به نوعی سر و صدای هواداران معترض را بخوابانند ولی این اتفاق نیفتد.

وی افزود: باعث تأسف است که استقلال بخواهد فصل را با این شرایط شروع کند. سازمان خصوصی‌سازی دلش به حال استقلال نمی‌سوزد و شخص وزیر ورزش و جوانان باید ورود کند. تنها امید استقلالی‌ها به وزیر ورزش است که مشکلات مالی را حل کند.

پیشکسوت استقلال با اشاره به تنها ماندن جواد نکونام تصریح کرد: نکونام به تنهایی نمی‌تواند کاری کند. امسال سرمربی زودتر انتخاب شد ولی او باید ابزار داشته باشد تا کاری کند. تیمی که مهره‌های سال گذشته‌اش حفظ نشده و بازیکنان جدیدی به آن شکل جذب نشده‌اند، نمی‌تواند وضعیت مطلوبی داشته باشد. نکونام مربی باهوش و حرفه‌ای است و با این وضعیت نمی‌تواند ادامه دهد. باید وزیر ورزش ورود کند، در غیر این صورت آینده خوبی برای استقلال نمی‌بینم.

انتهای پیام/

آگهی
دکمه بازگشت به بالا