ورزش

بیداریان: هدف کمیسیون ورزشکاران در درجه اول جذب اعضاست/ در نهایت طبق قوانین پیش می‌رویم

سخنگوی کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک توضیحاتی را درباره اقدامات این کمیسیون ارائه کرد.

محمد بیداریان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد برنامه و اهداف کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک اظهار داشت: این اهداف در آیین‌نامه تعیین شده است و ما نمی‌توانیم اهداف خاصی را دنبال کرده و روی آن برنامه‌ریزی کنیم. تصمیمات این کمیسیون حکم نظرات مشورتی برای رئیس و مسئولان کمیته را دارد. اینکه این تصمیمات چقدر حمایت و تصویب شود، به سیاست‌های کمیته ملی المپیک، بودجه و … بستگی دارد.

وی در ادامه افزود: در جلسه اخیر کمیسیون ورزشکاران درباره چند موضوع صحبت کردیم که دغدغه بهداد سلیمی به‌عنوان نماینده کمیسیون در هیئت اجرایی بود. در این جلسه محمود خسروی وفا رئیس کمیته، مناف هاشمی دبیرکل و مهین فرهادی‌زاد نایب رئیس کمیته ملی المپیک و 11 از نفر اعضا به حضوری و یا آنلاین حضور داشتند و دوستان مطالب خود را گفتند و مسائل و دغدغه‌های ورزشکاران مطرح شد‌. خسروی وفا هم گفت که کمک هزینه به المپین‌ها که سال‌ها تغییر نکرده بود، با پیگیری سلیمی سه برابر شده است.

سخنگوی کمیسیون ورزشکاران یادآور شد: در گذشته خواستار این بودیم که اعضای کمیسیون ورزشکاران در سایر کمیسیون‌ها حضور داشته باشند و در این جلسه از سوی رئیس کمیته ملی المپیک موافقت شد تا دوستانی که تمایل دارند، در سایر کمیسیون‌ها فعال باشند و اسامی را به مناف هاشمی بدهند و ان‌شاءالله شاهد باشیم که بیشتر دور هم جمع شوند.

 

بیداریان تأکید کرد: ما دوست داریم فعالیت‌های کمیسیون بیشتر باشد، ولی حیطه اختیارمان در حد آیین‌نامه کمیسیون است. در حال حاضر به جز چند نفر، سایر اعضا در حال ادامه فرایند ورزش قهرمانی و درگیر تمرینات هستند. در تلاشیم تا زمانی تعیین شود و اعضا حضور داشته باشند و مصوبات ارائه و تصویب شود.

وی در پاسخ به این سؤال که با توجه به غیبت حسن یزدانی و کشتی‌گیران در جلسات کمیسیون ورزشکاران از روز نخست و اینکه طبق آیین‌نامه غیبت سه جلسه پشت هم در جلسات به منزله حذف افراد از کمیسیون است، گفت: این دوستان در جلسات اول شرکت نکردند، ولی گنج‌زاده، نودهی، ساعی و سلیمی اشاره داشتند به اینکه آنها قهرمان مملکت هستند و باعث غرور و شادی این جامعه شدند و بیشتر سعی بر این است که این کمیسیون با حضور همه  این دوستان باشد. البته یک جایی هم قوانین هست و باید طبق آن عمل کرد. هدف ما در درجه اول جذب و حضور آنهاست، اما در نهایت با نظر اعضا و قوانین پیش می‌رویم.

جلسه کمیسیون ورزشکاران روز شنبه برگزار شد و گفته می‌شود سجاد گنج‌زاده از ریاست کمیسیون کناره‌گیری کرده است‌. وی همچنین از گروه اعضای کمیسیون ورزشکاران در فضای مجازی نیز خارج شده است.

انتهای پیام/

منبع خبرگزاری تسنیم

آگهی
دکمه بازگشت به بالا