ورزش

بی‌رحم‌ترین تیم فوتبال ایران در افتتاحیه لیگ!

برای شروع لیگ به گل‌گهر نخورید؛

پیروزی‌های پرگل گل‌گهر در شروع هر فصل، این بار به لیگ بیست و سوم رسید.

به گزارش “ورزش سه”، تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در پرگل ترین بازی شب نخست از هفته اول رقابت های لیگ برتر، در خانه مقابل فولاد خوزستان قرار گرفت و موفق شد در حضور تماشاگران خودی، با سه گل از سد شاگردان منصوریان عبور کند.

پیروزی روحیه بخشی که اوزونیدیس، سرمربی یونانی و تازه وارد سیرجانی ها را به فصلی امیدوارکننده با تیم جدیدش در فوتبال ایران خوشبین کرد.

اما شروع رویایی گل‌گهر در لیگ برتر، برای اولین بار رخ نداد. سرمه‌ای پوشان در شروع لیگ بیستم هم موفق شده بودند سپاهان پرقدرت نویدکیا را در اولین هفته لیگ با نتیجه سه بر یک شکست دهند.

1907495

آنها در شروع لیگ بیست و یکم، قدرتمندتر از هر زمان دیگری، با نتیجه پرگل چهار بر یک تراکتور تبریز را در ورزشگاه خانگی خود شکست دادند تا شروعی رویایی در این فصل داشته باشند که البته در ادامه با مسائل مربوط به بایناما، صدرنشینی این تیم در نیم فصل اول به حاشیه رفت.

سیرجانی‌ها فصل گذشته نیز شروع خوبی در لیگ داشتند و این بار پرشورهای تبریزی را تحت هدایت قربان بردیف با نتیجه دو بر یک شکست دادند.

به این ترتیب این تیم در چهارمین فصل متوالی، لیگ برتر را با پیروزی آغاز کرد تا بار دیگر برای مدعیان سنتی قهرمانی درلیگ برتر، خط و نشان کشیده باشد.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا