ورزش

بیش از ۱۰ میلیارد ریال منابع مالی به هیات های استانی تزریق شد

سرپرست فدراسیون شطرنج خبر داد:

عظیمی از پرداخت بیش از ١٠ میلیارد ریال بودجه به هیات های شطرنج استانی در ۶ ماه اخیر و ذخیره مبلغ قرارداد مورد نیاز استخدام‌سرمربی خارجی در حساب های فدراسیون خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، شهرام عظیمی سرپرست فدراسیون شطرنج با اشاره به اقدامات صورت گرفته در دوره ۶ ماهه سرپرستی خود، گفت: خداوند را شاکرم که پس از ورود به فدراسیون علی رغم وجود مشکلات متعدد توانستم باحمایت های مسئولان ورزش کشور، همچنین کمک وراهنمایی های بی منت همکارانم در فدراسیون و مشاوران موفقیت‌های بی نظیری در این رشته ثبت نمائیم.

عظیمی افزود: با قهرمانی تیم ملی در بازی‌هایی آسیایی هانگژو نگاه‌ها به شطرنج را تغییر دادیم و این رشته بیش از پیش مورد توجه قرار گرفت به همین دلیل مسؤولیت در این بخش سخت‌تر از گذشته شد اما به حول قوه الهی با تدابیری که اندیشیده شد و همچنین حمایت‌های ویژه آقای مهندس هاشمی وزیر محترم ورزش و جوانان، حاج محمود خسروی وفا ریاست و دکتر مناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک از فدراسیون شطرنج داشتند هم اکنون به جرأت می‌توان گفت فدراسیون شرایط به نسبت مطلوبی را داراست.

سرپرست فدراسیون اظهار داشت: در این دوره بیش از یک میلیارد تومان بودجه به هیأت‌های استانی تزریق شد و بودجه مورد نیاز استخدام سرمربی خارجی و تراز اول دنیا هم در حساب‌های فدراسیون ذخیره شد تا در آینده مشکلی از این جهت وجود نداشته باشد.

شهرام عظیمی سرپرست فدراسیون شطرنج در پایان گفت: خوشحالم که پس از پایان مأموریت در این فدراسیون می‌توانم مجموعه را با شرایط به مراتب بهتری نسبت به گذشته تحویل نفر بعدی دهم تا بتواند این رشته موفق و دارای پتانسیل‌های بالا را در ادامه مدیریت کند و به کسب افتخار برای کشور عزیزمان ادامه دهند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا