ورزش

بیماری ستاره انگلیس چهار روز مانده به شروع یورو

جان استونز، مدافع منچسترسیتی، به دلیل بیماری در تمرین انگلیس قبل از بازی مقابل صربستان غایب بود.

به گزارش “ورزش سه”، برنامه‌های انگلیس برای اولین بازی در یورو 2024 مقابل صربستان با اختلال مواجه شده و جان استونز به دلیل بیماری تمرین امروز را از دست داد.

بازیکنان تیم ملی فوتبال  انگلیس که روز سه شنبه به کمپ تمرینی خود در حومه بلانکنهاین وارد شده بودند، برای اولین بار در آلمان تمرین کرد.  

بیماری ستاره انگلیس چهار روز مانده به شروع یورو

مدافع منچسترسیتی به دلیل بیماری نتوانست در این جلسه تمرینی شرکت کند. این بازیکن 30 ساله یکی از پنج مدافع میانی انتخاب شده توسط سرمربی انگلیس برای یورو است.

استونز یک فصل نسبتاً خسته کننده را به دلیل آسیب دیدگی‌هایی که داشته، متحمل شده است. او در فصل گذشته تنها در 12 بازی برای سیتی فیکس بود و در ابتدای فصل دچار مصدومیت‌ از ناحیه لگن شده بود.

استونز در 7 بازی از 10 بازی اخیر سیتی در لیگ برتر نیمکت نشین بود و تعویض هم نشد. علیرغم عملکرد غیرقابل دفاع در سطح باشگاهی، او همچنان برای تیم ملی یک مهره تاثیرگذار است.

2042909

در این جلسه تمرینی همچنین لوک شاو پس از 5 ماه تمرین با توپ داشت که امیدها ساوت‌گیت برای استفاده از این بازیکن در بازی بعدی مقابل دانمارک را افزایش داد. تو البته به صورت کامل تمرین نکرد و هنوز به آمادگی کامل نرسیده است.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا