ورزش

بی تیم‌هایی که تیم ندارند اما وای به روزی که تیم شوند

192 بازی ملی و هزار هزار جذابیت

در حالی که هفته اول لیگ برتر آغاز شده اما یک تیم از ستاره های فصول قبلی از مسابقات بیرون مانده اند.

به گزارش”ورزش سه” هشت ستاره سابق تیم های لیگ برتری در حال حاضر بدون تیم هستند و این در حالی است که برخی از آنها بازیکنان ملی و سرشناسی هستند که سابقه حضور در جام جهانی و یا حتی باشگاههای معتبر اروپایی را دارند. برخی نیز مانند یاسین سلمانی از پدیده های لیگ برتر در فصل های قبل هستند و باید منتظر ماند و دید این بازیکنان تا پیش از پایان فرصت نقل و انتقالات چه تصمیمی می گیرند. 

بولت سرشاخه
192 بازی ملی 

بولت زیر مجموعه
جمع بازی های ملی ستاره هایی که فعلا تیم ندارد به 192 بازی ملی می رسد. مسعود شجاعی 87 بازی ملی و 8 گل، اشکان دژاگه که سابقه حضور در تیم زیر 21 سال آلمان را هم دارد با 59 بازی و 11 گل، سامان قدوس با 34 بازی و 2 گل ملی (سامان دو بازی ملی با پیراهن سوئد انجام داده و یک گل هم زده است)، امیر عابدزاده با 11 بازی ملی و عارف غلامی با یک بازی ملی در این لیست حضور دارند. 

1907926

بولت سرشاخه
میانگین سنی 31 

بولت زیر مجموعه
در جمع هشت ستاره بیرون مانده چهاربازیکن بالای سی سال حضور دارند؛ مسعود شجاعی 39، اشکان دژاگه 37، محمدرضا حسینی 33، رافائل سیلوا 31 و یک بازیکن روی مرز 30 سال که امیرعابدزاده است. سامان قدوس 29، عارف غلامی 26 و یاسین سلمانی نیز 23 ساله هستند. با این وصف میانگین سنی این تیم هشت نفره در حال حاضر 31 سال است. 

بولت سرشاخه
پست بازی 

بولت زیر مجموعه
مسعود شجاعی، اشکان دژاگه، یاسین سلمانی و سامان قدوس بازیکنانی هستند که تقریبا همه آن ها را می توان در پست هافبک تهاجمی قرار داد. محمدرضت حسینی هم یک وینگر تخصصی است و قابلیت بازی در گوش را دارد. البته اشکان و سامان هم می توانند در این پست بازی کنند. درون دروازه امیرعابدزاده و در دفاع وسط عارف غلامی و رافائل سیلوار حضور دارند. اگر چند ستاره در خط حمله و دفاع به این تیم اضافه می شود می توان تصور کرد که دستکم با توجه به سبقه و کارنامه این بازیکنان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در لیگ برتر باشد. 

با اضافه شدن دو مدافع کناری و یک بازیکن در خط حمله می توان یک تیم پرستاره از بازیکنانی ساخت که اکنون تیم ندارند و ممکن است با پایان فرصت نقل و انتقالات برخی از آنها مجبور به انتخاب های متفاوتی بشوند.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا