ورزش

تأثیرگذاری دوباره مهری با اخراج بازیکن حریف!

سعید مهری در دقایق پایانی دیدار اخیر آپوئل برابر آریس لیماسول نیز اثرگذاری خود را نشان داد.

به گزارش “ورزش سه”، آپوئل که در دو هفته متوالی برابر حریفان خود با نتیجه تساوی متوقف شده بود و فاصله چهار امتیازی این تیم با آریس لیماسول رده دومی از بین رفته بود، در جدال مستقیم برابر این تیم توانست برنده از زمین خارج شود تا سه امتیاز از رقیب خود در راه قهرمانی فاصله بگیرد.

در این مسابقه، اندونگالا در دقیقه 21 توانست تک گل بازی را به ثمر برساند و سعید مهری نیز در دقیقه 80 به جای گومس وارد زمین شد و در لحظات پایانی مسابقه باعث اخراج بازیکن آریس لیماسول شد.

1992023

در شرایطی که مهری حوالی پرچم کرنر و در گوشه زمین صاحب توپ شده بود، اسلوبودان اوروشویچ بازیکن صربستانی آریس لیماسول به همراه هم تیمی‌اش جولیوس سژوکه بازیکن اسلواک این تیم به روی پای سعید مهری تکل زدند که با سوت داور، یک خطا به سود آپوئل اعلام شد.

1992022

تکلی که در ادامه اعتراض اسلوبودان اوروشویچ را به همراه داشت و داور نیز بلافاصله کارت زرد دوم را به این بازیکن نشان داد و او را با کارت قرمز اخراج کرد تا آریس لیماسول در دقایق پایانی با یک یار کمتر بازی کند.

1992025
1992024

سعید مهری که در دو بازی ابتدایی خود برای آپوئل دو پاس گل داده بود، حالا در چهارمین بازی خود برای این تیم نیز اثرگذار بود.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا