ورزش

تاتنهام هری کین را زندانی کرد!

رونی: آنها نمی‌خواهند او را بفروشند

وین رونی، کاپیتان سابق تیم ملی انگلیس، معتقد است که هری کین در تاتنهام یک زندانی است.

به گزارش “ورزش سه”، وین رونی اعتقاد دارد که هری کین در تاتنهام مانند یک زندانی نگه داشته می‌شود، این در حالی است که شایعاتی در باره انتقال این بازیکن به منچستر یونایتد و بایرن مونیخ به گوش می‌رسد.
کین در این تابستان به شدت با جدایی از تیم سفید پوش لندن نزدیک است. طبق خبرهای اخیر رئیس تاتنهام، دنیل لوی، با بایرن مونیخ دیداری داشته است تا درباره انتقال کین به این تیم بحث و گفتگو کند.
تاتنهام در این تابستان دو پیشنهاد از باشگاه بایرن مونیخ دریافت کرده است، و با وجود اینکه کین فقط یک سال به پایان قرارداد فعلی‌اش باقی مانده و ایجنت‌هایش برای انتقال او تلاش می‌کنند، تیم لندنی قاطعانه اعلام کرده است که ستاره‌‌اش را به کمتر از 100 میلیون یورو نمی‌فروشد.
همچنین، منچستر یونایتد نیز این تابستان به عنوان یکی از مشتری‌های این مهاجم مطرح شده است، اما ارزیابی آن‌ها از ارزش کین و ارزیابی تاتنهام، هنوز کاملاً تفاوت دارد.

1895112

وین رونی، بازیکن سابق تیم ملی انگلیس و منچستریونایتد، در مصاحبه با اتلتیک درباره‌ی کین، او را به عنوان بازیکن ایده‌آل برای منچستر یونایتد در این تابستان عنوان کرده است، اما اعتقاد دارد تاتنهام نمی‌خواهد او را بفروشد و مثل یک زندانی توسط باشگاه فعلی‌اش نگه داشته می‌شود.
او گفت”هری کین برای من، بازیکن ایده‌آلی است تا به منچستر یونایتد بپیوندد. به نظر می‌آید او مثل یک زندانی در تاتنهام نگه داشته می‌شود! برای او بسیار دشوار است که از آنجا خارج شود. 
هری کین در منچستر یونایتد؟ هنوز چیزی معلوم نیست اما در صورت پیوستن هری کین به منچستریونایتد، این بازیکن می‌تواند بسیار موثر باشد.”

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا