ورزش

تاج: تکلیف تیم ملی تا فردا مشخص می‌شود

رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه تا فردا در مورد تیم ملی تعیین تکلیف می‌کنیم گفت که با وجود تمام شانتاژها همه حواس ما به پرچم، کشور، میهن سرافرازی ایران در جام جهانی است.

به گزارش ایسنا، مهدی تاج درباره بیانیه قوه قضاییه درمورد لیست تخلفات خودش اظهار داشت: دبیرکل قبلی فدراسیون استعلامی را از قوه قضائیه درباره کاندیدها انجام داده و خواسته ببیند آنها چه پرونده های قضایی دارند. البته این موضوع در آیین نامه نبوده اما قوه قضائیه گفته من ۳ پرونده دارم. همانگونه که یک نامزد دیگر سه پرونده و نامزدی دیگر نیز یک پرونده دارند.
وی افزود: هر سه پرونده من مربوط به فوتبال است. هر سه منع تعقیب خورده و پرونده های دیگر نیز با توجه به اعتراض سازمان بازرسی بار دیگر  رسیدگی است. یکی از آنها مربوط به بکار گیری بازنشستگان و بهاروند  و ساکت است. یکی از آنها در خصوص پرونده تبلیغات محیطی و مربوط به سال ۹۵ است. در این پرونده‌ها قرار منع تعقیب صادر شده و اعتراض کرده‌اند.
رئیس فدراسیون فوتبال تصریح کرد: من، امیر عابدینی، علی کفاشیان،  مرحوم حاج جعفری و علی حسن پور در این پرونده ها هستیم.هیچکدام از پرونده‌هایی که به ما گفته‌اند نه اثبات شده و نه قرار یا حکمی خورده است. به نظر سازمان بازرسی بوده یک بار هم منع تعقیب خورده و بار دیگر در حال رسیدگی است.
ادامه دارد….

منبع خبرگزاری ایسنا

آگهی
دکمه بازگشت به بالا