ورزش

تادیچ: می‌توانستیم به انگلیس ضربه بزنیم

دوشان تادیچ، ستاره صربستان، پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل انگلیس در اولین دیدار یورو 2024، از فرصت‌های از دست رفته گلایه کرد.

به گزارش “ورزش سه”، تیم ملی صربستان، امشب در اولین دیدار خود در یورو 2024 به مصاف تیم ملی انگلیس مدعی رفت. تادیچ و یارانش نتوانستند از این بازی امتیازی دشت کنند و یک بر صفر بازی را به سه شیرها واگذار کردند.

تادیچ در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: “انگلیس بازیکنان بزرگی دارد، اما آنها در زمین بازی فضای زیادی به حریف می‌دهند. ما می‌توانستیم از این فضاها بهتر استفاده کنیم و به آنها ضربه بزنیم.”

او در ادامه افزود: “متاسفانه ما در گلزنی مشکل داشتیم و نتوانستیم از فرصت‌های خود استفاده کنیم. انگلیس از موقعیت خود نهایت استفاده را برد و به پیروزی رسید.”

تادیچ: می‌توانستیم به انگلیس ضربه بزنیم

صربستان در ادامه یورو 2024، در تاریخ 31 خرداد به مصاف اسلوونی و در تاریخ 5 تیر به مصاف دانمارک خواهد رفت. تادیچ با اشاره به این دو بازی گفت: “ما باید در بازی‌های بعدی خود بهتر بازی کنیم و به دنبال کسب امتیاز باشیم. صربستان هنوز شانس صعود از گروه را دارد و ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا به این هدف برسیم.”

تادیچ در ادامه صحبت‌های خود به برد تیم ملی هلند در اولین دیدار یورو 2024 مقابل لهستان اشاره کرد و گفت: “من دیدم که هلند بازی را برد. به همه مردم هلند تبریک می‌گم!”

ستاره صربستانی که بازیکن تیم آژاکس هلند است، همواره علاقه خود را به فوتبال این کشور نشان داده است.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا