ورزش

تاریخ‌سازی احتمالی گریزمان در ورزشگاه منفور

رکوردشکنی در مونتیلیوی

آنتوان گریزمان ممکن است فردا در ورزشگاه خیرونا که از آن خاطره‌‍ای تلخ دارد، یک رکورد تاریخی ثبت کند.

به گزارش “ورزش سه”، آنتوان گریزمان تنها یک گل تا تاریخ سازی با اتلتیکو مادرید فاصله دارد. البته او همین حالا با لوئیس آراگونس به عنوان بهترین گلزن تاریخ اتلتیکو برابری کرده است. اکنون هدف او زدن یک گل دیگر و پایان دادن به رکوردی است که بیش از 49 سال ثابت مانده بود.

1971499

این نشان دهنده موفقیت این بازیکن فرانسوی است که در حال حاضر 173 گل با پیراهن اتلتیکو به ثمر رسانده است. او در دو مقطع برای اتلتیکو بازی کرده چرا که بین 2019 تا 2021 بازیکن بارسلونا بود. برای رسیدن به این رقم، او به 363 بازی برای اتلتیکو نیاز داشت، پنج بازی کمتر از لوئیس آراگونس، که توانست در 3 دسامبر از او پیشی بگیرد.

گریزمان دوست داشت این کار را در متروپولیتانو و جلوی هوادارانش در آخرین بازی سال 2023 مقابل سویا انجام دهد. همه چیز برای جشن ستاره فرانسوی مهیا شده بود اما با اخراج سویونجو ماجرا به پایان رسید و باعث شد سیمئونه برای تقویت خط دفاعی او را از زمین خارج کند. تعویضی که باعث عصبانیت گریزمان شد چرا که او حتی با پیراهنی برای ادای احترام به لوئیس آراگونس به متروپولیتانو آمده بود.

1974093

گریزمان فردا شب فرصت جدیدی خواهد داشت تا رکوردشکنی کند و حریف خیروناست. در ورزشگاه مونتیلیوی که خاطره‌ای بد از آن دارد. گریزمان اولین بار در همین ورزشگاه بود که کارت قرمز گرفت. او در تمام دوران حرفه‌ای خود تنها دو کارت قرمز گرفته که اولینش در ورزشگاه خیرونا بود. فردا ولی این ورزشگاه می‌تواند برای او خاطره‌انگیز شود.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا