ورزش

تایید توافق آلومینیوم و تراکتور برای یک معاوضه

سرمربی آلومینیوم توافق برای معاوضه پورحمیدی و آریاکیا را تایید کرد.

به گزارش “ورزش سه”، حسین پورحمیدی بعد از فصل درخشانی که در آلومینیوم داشت با توجه به قراردادی که با تراکتور منعقد کرده بود، بایستی اراک را به مقصد تبریز ترک می کرد. با این وجود اما آلومینیومی ها تمایل زیادی برای نگه داشتن این بازیکن دارند و طبق گفته رحمتی اقدامات برای حفظ او در حال انجام است.

بعد از اینکه با پیشنهاد مالی آریا کیا برای ادامه کار در آلومینیوم موافقت نشد و این بازیکن نیز تمایل زیادی به ترک اراک از خود نشان داد، بحث معاوضه او با حسین پورحمیدی مطرح شد؛ معاوضه ای که رحمتی در مورد آن گفت: ما این پیشنهاد را ارائه کردیم و توافقنامه ای بین دو باشگاه امضا شده و اگر اتفاقی رخ ندهد این معاوضه انجام خواهد شد.

با توجه به اینکه پورحمیدی تحت قرارداد تراکتور بود و آریا کیا هم قصد جدایی از آلومینیوم را داشت، اراکی ها پیشنهاد ماندن او در ازای انتقال آریاکیا به تراکتور را مطرح کردند. سرمربی اراکی ها در این رابطه افزود: ما حسین پورحمیدی را داریم که یکی از بهترین دروازه بانان ایران است. دو سال است که این بازیکن در آلومینیوم حضور دارد و یکی از ارکان اصلی خط دفاعی است. ما به خاطر قراردادی که او با تراکتور داشت این بازیکن را باید از دست می دادیم؛ وقتی دیدم که علیرغم میل باطنی ما، آریاکیا برای ماندن مقاومت می کند، گفتم در این شرایط کاری که می توانیم بکنیم این است که  حداقل دروازه بان خود را حفظ کنیم.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا