ورزش

تا دقیقه ۳۵ ؛ فرانسه صفر – آرژانتین ۲/ چشمک جام به یاران مسی

پوشش زنده فینال جام بیست و دوم؛

فینال رقابتهای فوتبال جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در شرایطی بین تیم های آرژانتین و فرانسه برگزار شد که در پایان این دیدار یکی از این دو تیم در قهرمانی ادوار مختلف جام جهانی هت تریک خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار فینال بیست و دومین دوره رقابتهای فوتبال جام جهانی از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه امروز یکشنبه ۲۷ آذر بین تیم های فرانسه و آرژانتین در ورزشگاه لوسیل دوحه قطر آغاز شد.

دو تیم در شرایطی گام در فینال گذاشتند که هر دو سابقه دو بار قهرمانی در جام جهانی را داشتند و هر تیمی که پیروزی فینال شود می تواند هت تریک قهرمانی در ادوار مختلف جام جهانی را به نام خود ثبت کند.

صحنه ای از جدال دقایق ابتدایی دو تیم 

گزارش کامل دیدار فینال جام جهانی ۲۰۲۲ قطر می خوانید:

شروع بازی با رکورد جدید مسی

لیونل مسی با حضور در این دیدار از رکورد لوتار ماتئوس عبور کرد و به تنها بازیکنی تبدیل شد که ۲۶ بازی در جام جهانی به میدان رفته است.

مسی رکورددار بازی در ادوار مختلف جام جهانی شد 

شروع تهاجمی آرژانتین 

یاران مسی این دیدار با هجومی شروع کردند و با پرس از بالا به دنبال رسیدن به گل زودهنگام بودند. آنها با این روش اجازه بازیسازی به فرانسه را هم ندادند و اجازه ندادن این تیم اروپایی از زیر فشار خارج شود. 

گل اول بازی برای مسی

در دقیقه ۲۱ این دیدار امباپه درون محوطه جریمه دی ماریا را سرنگون کرد تا یک ضربه پنالتی برای آرژانتین اعلام شود. این ضربه را مسی در دقیقه ۲۳ به گل اول بازی تبدیل کرد تا راه راه پوشان آمریکای جنوبی تیم برتر میدان شوند.

ضربه آرام و دقیق مسی به گل اول بازی تبدیل شد

ادامه دارد…

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا