ورزش

تبعیدی رئال فوق ستاره شد: 4 جایزه در 4 بازی!

ایسکو، ستاره سابق رئال مادرید، روزهای بسیار خوبی را در ترکیب رئال بتیس سپری می‌کند.

به گزارش “ورزش سه”، ایسکو تابستان سال گذشته پس از 9 سال از رئال مادرید جدا شد و به سویا پیوست اما نتوانست در این تیم شرایط خوبی را سپری کند و در نهایت از سوی مدیران این باشگاه کنار گذاشته شد. 

او در پنجره نق و انتقالاتی تابستان امسال راهی بتیس شد و به نظر می‌رسد که در حال بازگشت به دوران اوج و تبدیل شدن دوباره به همان بازیکنی است که در روزهایی نه چندان دور یکی از ستاره‌های جذاب و موثر رئال در برنابئو بود. 

این بازیکن در هر چهار دیداری که بتیس از ابتدای فصل جدید لالیگا تا به حال انجام داده در ترکیب این تیم حضور داشته است و نکته قابل توجه این است که موفق شده در هر چهار دیدار جایزه بهترین بازیکن زمین را از آن خود کند.

1916781

بتیس در بازی اول برابر ویارئال به پیروزی رسید، در بازی دوم با اتلتیکو مادرید مساوی کرد، در بازی سوم مقابل اتلتیک شکست خورد و در بازی این هفته هم برابر رایووایه‌کانو پیروز میدان شد. جالب اینجاست که ایسکو حتی در دیداری که تیمش بازنده میدان بود هم موفق شد جایزه بهترین بازیکن زمین را از آن خود کند. 

بتیس در رقابت‌های هفته پنجم لالیگا که پس از وقفه دیدارهای ملی برگزار خواهد شد باید برابر بارسلونا به میدان برود و رئالی‌ها امیدوار هستند که این ستاره سابق موفق شد در این بازی هم درخشان ظاهر شود و از تیم رقیب امتیاز بگیرد.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا