ورزش

تجربه جدید برای محسن ربیع خواه در لیگ دسته اول

هافبک اسبق پرسپولیس که در این فصل راهی تیم دسته اولی دریای بابل شده، در جدال امروز تیمش به عنوان مربی – بازیکن کار را دنبال خواهد کرد.

به گزارش “ورزش سه”، محسن ربیع خواه که بازیکن محبوب دوره مربیگری برانکو ایوانکوویچ در پرسپولیس محسوب می‌شد و بعد از جدایی این مربی و مصدومیتی که گریبانش را گرفت، از جمع سرخپوشان جدا شد، اکنون تجربه جالبی را در تیم دریای بابل پیش رو خواهد داشت.

ربیع خواه که بعد از جدایی از پرسپولیس، مدتی راهی آلومینیوم اراک و در ادامه شهرخودرو شده بود اکنون در فصل جدید فوتبال ایران راهی تیم دسته اولی دریای بابل شده است.

دریای بابل که پیش از این با نام خونه به خونه و در ادامه رایکا بابل تجربه حضور در لیگ دسته اول را در کارنامه دارد، در این فصل با حضور چند بازیکن باتجربه و جوان در لیگ آزادگان کار را دنبال می‌کند و البته نتوانسته به نتایج چندان مطلوبی دست یابد. اتفاقی که باعث شد تا در نهایت بیاتلو از هدایت این تیم کنار برود. اکنون در آستانه تقابل امروز این تیم مقابل آرمان گهر سیرجان، محسن ربیع خواه به عنوان مربی – بازیکن، کار رهبری تیم را برعهده خواهد داشت تا تجربه جدیدی را دنبال کند.

باید دید این تجربه جدید برای هافبک اسبق پرسپولیس در اولین گام با چه نتیجه‌ای همراه خواهد بود.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا