ورزش

تجربه جدید برای هشت ایرالکو مقابل مسی‌ها

هافبک میانی آلومینیوم اراک برای نخستین بار تجربه کاپیتانی در این تیم را مقابل باشگاه سابق خود به دست آورد.

به گزارش “ورزش سه”، شاگردان سید مجتبی حسینی و ساکت الهامی در حالی دیروز یک رقابت دوستانه با یکدیگر انجام دادند که این دیدار نزدیک با رد و بدل شدن پنج گل همراه بود ولی در ابتدای آن، علیرضا نقی‌زاده که سه فصل قبل در مس عضویت داشت، به‌عنوان کاپیتان ایرالکو در میانه زمین دیده شد.

نقی‌زاده که تجربه حضور در تراکتور، سپاهان و … را دارد، در فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ برای مس رفسنجان به میدان رفت، اما طی دو سال اخیر در ترکیب آلومینیوم اراک حضور داشته که نمایش خوبی در این تیم ارائه کرده و حالا هم با تمدید قراردادش در جمع شاگردان سید مجتبی حسینی مانده است.

شماره هشت دو فصل اخیر آلومینیوم دیروز در شرایطی که مهره‌هایی مثل امیر نوری و اسماعیل شریفات در نیمه دوم به زمین رفتند و میلاد فخرالدینی به تمرین انفرادی پرداخت، قبل از شروع دیدار تدارکاتی برابر مس رفسنجان به‌عنوان بازیکن آلومینیوم برای تعیین زمین یا توپ در کنار تیم داوری و محسن آذرباد حضور داشت.

آلومینیوم اراک امسال با نظر سید مجتبی حسینی تیم جوان‌تری نسبت به فصول قبل وارد لیگ برتر می‌کند و مهره‌های با تجربه این تیم مثل گذشته پرشمار نیستند که البته جوانان این تیم در دیدارهای تدارکاتی گذشته نمایش خوبی داشتند.

1899689

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا