ورزش

تحقیقات یوفا درباره نقض فیرپلی مالی توسط اینتر

یوفا تحقیقاتی را درباره نقش قوانین مربوط به فیرپلی مالی از سوی مدیران باشگاه اینتر آغاز کرده است.

به گزارش “ورزش سه”، یوفا در سال‌های اخیر قوانین سختگیرانه‌ای را در زمینه فیرپلی مالی به‌کار گرفته و شرایط باشگاه‌ها را به دقت زیر نظر دارد. 
اینتر دقایقی قبل با انتشار بیانیه‌ای رسمی خبر داد که یوفا تحقیقاتی را درباره نقض قوانین فیرپلی مالی از سوی این باشگاه آغاز کرده است. 
در این بیانیه به این موضوع اشاره شده که دپارتمان مالی این باشگاه مدارک لازم حسابرسی سال‌های اخیر شامل سال ۲۰۱۸، ۲۰۱۹، ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ را در اختیار یوفا قرار داده تا به‌صورت کامل مورد بررسی قرار بگیرد. 
با این حال یوفا خواهان دریافت اطلاعات بیشتر و انجام تحقیقات کامل‌تر برای روشن شدن دقیق این موضوع و اعلام رای نهایی شده است. 

 

انتشار این بیانیه باعث نگرانی بسیاری از هواداران اینتر شد که نگران هستند یوفا مانع از حضور این باشگاه در رقابت‌های اروپایی فصل‌های آینده شود. 
این در حالی است که مارکو بلیناتزو، خبرنگار اقتصادی ایتالیایی‌ مدعی شده که بسیار بعید است مدافع عنوان قهرمانی لیگ ایتالیا با مشکل و جریمه خاصی از سوی یوفا روبه‌رو شود. 
او در صفحه توییترش نوشت:« بررسی نگرانی‌ها درباره فیرپلی مالی پیش از ۳۰ باشگاه اروپایی شامل رم، اینتر، یووه و میلان در حال انجام است و این وظیفه یوفاست که تاثیرات شیوع جهانی ویروس کرونا بر این شرایط را در نظر داشته باشد. به سختی می‌توان متصور شد که مشکل خاصی برای اینتر ایجاد شود و تا آوریل امسال قوانین جدیدی برای فصل ۲۵-۲۰۲۴ تصویب خواهد شد.»

ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا