ورزش

تخصص جدید رودریگو: گلزنی به سیتی! (عکس)

رئال با گل زودهنگام دروازه سیتی را باز کرد

رئال مادرید با گل رودریگو در ورزشگاه اتحاد دروازه منچسترسیتی را باز کرده و از حریفش پیش افتاده است.

به گزارش “ورزش سه”، رئال مادرید که تحت تاثیر شروع منظم منچسترسیتی در ورزشگاه خانگی‌اش بود، با گل رودریگو جو بازی را تغییر داد.

ویدئو: 330256

رئال در بازی برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه اتحاد به مصاف سیتی رفته و با گل رودریگو از حریفش پیش افتاده است.

تخصص جدید رودریگو: گلزنی به سیتی! (عکس)

سیتی از ابتدای بازی مالکیت را در اختیار داشت و به حریفش اجازه نمی‌داد که موقعیت خطرناک ایجاد کند که پس از شوت ادواردو کاماوینگا، تیم میهمان یک بار دیگر به دروازه نزدیک شد و این بار به گل ختم شد.

حمله رئال از سمت چپ خط دفاعی سیتی با پاس فده والورده آغاز شد که توپ را به وینیسیوس جونیور واگذار کرد. ستاره برزیلی رئال درحالی‌که بازیکن حریف را مقابل خود داشت با ارسال کوتاه سعی کرد رودریگو را به توپ برساند.

2012089

این ارسال با واکنش اشتباه کایل واکر که نتوانست روی توپ اثر بگذارد به رودریگو رسید که اولین ضربه او توسط ادرسون دفع شد اما او روی ریباند موفق شد این دروازه‌بان برزیلی را در دقیقه 12 مغلوب خود کند.

رودریگو که در بازی رفت هم جزء گلزنان رئال بود موفق شد در این بازی هم خیلی زود دروازه حریف را باز کند و هیجان این برای حساس را افزایش بدهد. او در دقیقه 14 بازی رفت بعد از گل برناردو سیلوا موفق شده بود دروازه سیتی را باز کند و به نظر می‌رسد تخصص جالبی در گلزنی به این تیم انگلیسی دارد.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا