ورزش

تخلف شرکت آرتتا و سوارز: بدهی 1.2 میلیون پوندی!

شرکت متعلق به میکل آرتتا و لوئیس سوارز با پرونده مالی بدهی قابل توجهی به شورای شهر لیورپول مواجه شده است.

به گزارش “ورزش سه”، شرکت سرمایه‌گذاری لیتل وودز که نامش به نام چند چهره آشنا و سرشناس در دنیای فوتبال گره خورده چند وقت قبل مبلغی در حدود 1.25 میلیون پوند را از شورای شهر لیورپول قرض گرفت. 

آنها از این مبلغ برای تبدیل ساختمان صنعتی قدیمی در شهر لیورپول به دفتر کاری مدرن به نام بانکر استفاده کردند. بانکر از سوی بسیاری به عنوان مدرن‌ترین و زیباترین دفتر انگلیس توصیف شده و بخش اول از تغییر نسل معروف این شهر بوده است. 

اعضای شورای شهر لیورپول می‌خواهند این شهر را به هالیوود شمال انگلیس تبدیل کنند و به همین دلیل امیدوار بودند که شرکت لیتل وودز بتواند به آنها در زمینه تغییرات دیگری هم کمک کند. این تغییرات تا جایی خوب پیش رفت که اعضای سازنده فیلم بتمن با درخشش رابرت پتینسون تصمیم گرفتند این فیلم را در این شهر فیلمبرداری کنند. 
 

1837729

آرتتا در سال 2013 به جمع مدیران این شرکت پیوست و گفته می‌شود که نفوذ بسیاری در این لیتل وودز دارد. سوارز هم در همان سال و در حالی که در لیورپول مشغول بازی بود به این جمع اضافه شد. 

حالا گفته شده که این شرکت پولی را که از شورای شهر لیورپول گرفته و قرار بود در فاصله هفت سال و نهایتا یک ماه پس از بازسازی‌ها برگرداند را هنوز عودت نداده است و همین موضوع برای آنها دردسرساز شده است.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا