ورزش

تدسکو: خون تازه‌ای در رگ‌های بلژیک جریان دارد

دومینیکو تدسکو، سرمربی تیم ملی بلژیک، می‌گوید تیمش با نیروی جدید می‌خواهد در یورو موفق باشد.

به گزارش “ورزش سه”، در آستانه اولین بازی تیم ملی فوتبال بلژیک در جام ملت‌های اروپا، خبرهای مثبتی از اردوی شیاطین سرخ منتشر شده و سرمربی تیم ملی این کشور تایید کرد که هیجان زیادی برای این رقابت‌ها دارد.

دومنیکو تدسکو درباره شرایط مصدومان بلژیک در نشست خبری قبل از بازی مقابل اسلواکی گفت: “یان فرتونگن و آرتور تئات قبلاً سه روز تمرین کرده‌اند و روز دوشنبه در تیم خواهند بود. این ممکن است در مورد اکسل ویتسل نیز صدق کند وگرنه در مسابقه بعدی قطعا آماده خواهد بود.”

او در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا از بازیکنان کم تجربه هم استفاده خواهد کرد یا خیر، گفت: “من به همه اعتماد دارم و منظورم این است که از بازیکنان جوان هم استفاده می‌کنیم اما هنوز تصمیمی گرفته نشده است. یک تورنمنت به دلیل جو و احساساتی که دارد یک رویداد خاص است.”

تدسکو: خون تازه‌ای در رگ‌های بلژیک جریان دارد

او درباره شرایط اسلواکی گفت: “نتایج آنها درست مانند نتایج ماست و هیچ چیزی دروغ نیست. آن‌ها در مسابقات مقدماتی فقط به پرتغال باختند و دو بار نزدیک بود که شکست بخورند اما این اتفاق نیفتاد. این به خوبی روحیه آن‌ها را نشان می‌دهد. اسلواکی تهاجمی بازی می‌کند و آن‌ها پرس می‌کنند. و مهمتر از همه: آن‌ها این کار را برای 90 دقیقه انجام می‌دهند. آن‌ها متوقف نمی‌شوند.”

آیا بلژیک می‌تواند در این یورو موفق باشد؟ سرمربی شیاطین سرخ گفت: “تیم ما بعد از جام جهانی تغییر کرده است. خون تازه زیادی وجود دارد، اما یک تورنمنت داستان خاص خود را دارد. من در این یورو بسیار کنجکاو هستم.”

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا