ورزش

ترابپور: توقعات از تیم ملی باید منطقی باشد/ کادر ایرانی نیاز به حمایت دارد


پیشکسوت والیبال ایران گفت: توقعات از تیم ملی با توجه به تغییراتی که ایجاد شده باید منطقی باشد.

جهانگیر ترابپور در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد شرایط و برنامه های تیم ملی والیبال کشورمان در سال پیش رو اظهار داشت: کادر فنی تیم ملی اخیراً دچار تغییرات شده که البته این جابجایی ها با یک نتیجه خوب در رقابت های قهرمانی آسیا هم همراه بود. ما در المپیک دچار شوک شدیم و نتوانستیم نتایج ایده آل خود را به دست بیاوریم و به همین دلیل فدراسیون تصمیم گرفت تغییراتی در کادر فنی ایجاد کند.

وی ادامه داد: حالا ما یک کادر فنی ایرانی در تیم ملی داریم که باید از آن حمایت کنیم. این انتخاب پس از بررسی های فراوان صورت گرفته و وظیفه تمام اعضای خانواده والیبال است که از این انتخاب تا حد توان حمایت کنند. من فکر می کنم که مربیان ایرانی حرف های زیادی برای گفتن در سطح جهان دارند و فقط باید به آنها زمان داد.

پیشکسوت والیبال ایران خاطرنشان کرد: امسال والیبال ایران مسیر سختی در پیش دارد و همه باید بدانند که توقعات از تیم ملی باید منطقی باشد. ما در سال های گذشته مدعی کسب مدال طلا در رقابت های قهرمانی جهان نبودیم و حالا هم باید تلاش کنیم تا شرایط را به صورت منطقی نگاه کنیم. عملکرد خوب همراه با بازی زیبا قطعاً می تواند نتایج مناسبی را برای والیبال ایران به همراه داشته باشد.

ترابپور افزود: از سوی دیگر ما ستاره هایی همچون معروف، موسوی و غفور را هم در ترکیب خود نداریم. به هر حال واقعیت این است که والیبال ایران با نام همین بازیکنان در سطح جهان شناخته شد، اما تصور می کنم که جای نگرانی نباشد، چراکه فدراسیون با برنامه ریزی درستی که داشت توانست نسل خوبی را برای جایگزینی این ستاره ها آماده کند و حالا می توانیم با خیال آسوده تر در غیاب این بازیکنان بزرگ به مصاف رقبا برویم.

انتهای پیام/



پیشکسوت والیبال ایران گفت: توقعات از تیم ملی با توجه به تغییراتی که ایجاد شده باید منطقی باشد.

خبرگزاری فارس

آگهی
دکمه بازگشت به بالا