ورزش

ترابپور: شاید از ترس اسیب دیدگی 4 دروازه بان در لیست است/گلرها همگی شرایط حضور در جام جهانی را داشتند

مربی دروازه بان های گل گهر سیرجان در خصوص شرایط حال حاضر 4 دروازه بان نهایی تیم ملی به صحبت پرداخت.


حسین ترابپور مربی دروازه بان های گل گهر سیرجان در گفت وگو با ایلنا، در خصوص حضور 4 دروازه بان در لیست نهایی تیم ملی ایران در جامجهانی 2022 قطر اظهار داشت: این نظر سرمربی تیم ملی است که 4 دروازه بان با خود به جام جهانی ببرد و باید به آن احترام گذاشت.

وی ادامه داد: پیش بینی من این است که کی روش فکر این را کرده که شاید تا شروع مسابقات جام جهانی مثلا در همین بازی دوستانه مقابل تونس آسیب ببیند و شاید به خاطر همین چنین تصمیمی را گرفته است.

ترابپور افزود: البته باید در این خصوص از کی روش پرسید ولی بعید می دانم دیگر کسی خط بخورد چون همه تیمهای حاضر در مسابقات 26 بازیکن برده اند و تیم ما حتی یک بازیکن کمتر.

مربی دروازه بان های گل گهر سیرجان در خصوص شرایط حال حاضر این 4 دروازه بان خاطر نشان کرد: به هر حال 3 گلر از این 4 دروازه بان در لیگ برتر ایران در حال بازی کردن هستند و شرایط خوبی هم دارند. البته این را هم بگویم که کی روش می توانست حداقل یک بار گلرهایی چون فروزان و حقیقی را به اردو دعوت کند و شرایط آنها را بسنجد.

ترابپور ادامه داد: تیم ملی بازیکنان باتجربه خوبی دارد و می تواند در جام جهانی امسال نتایج و بازیهای خوبی را از خود به نمایش بگذارد.


انتهای پیام/

منبع خبرگزاری ایلنا

آگهی
دکمه بازگشت به بالا